Jedną z najczęściej występujących przyczyn odzyskiwania oprogramowania iPhone, iPod lub iPad może być przeprowadzenie operacji jailbreak lub aktualizacja do najnowszej wersji.
Instrukcja
1
Upewnij się, że kopię zapasową urządzenia mobilnego uruchamiać aplikacji iTunes lub przeprowadzić procedurę tworzenia kopii zapasowej w trybie ręcznym.
2
Podłącz swoje urządzenie do komputera za pomocą specjalnego USB-кабелч, dostarczonego w zestawie, i poczekaj na automatyczne wykrywanie urządzenia aplikacją.
3
Wybierz swoje urządzenie z listy w lewym panelu okna programu iTunes i otwórz jego menu kontekstowe klikając prawym przyciskiem myszy.
4
Wprowadź polecenie „Utwórz kopię zapasową” i poczekaj na zakończenie procesu.
5
Przejdź po drodze:
dysk:\Documents and Settings\nazwa_użytkownika\Dane Aplikacji\Apple Computer\iTunes\имя_мобильного_устройства Software Update – dla OS Windows;
nazwa_dysku:/Library/iTunes/имя_мобильного_устройства Software Update – dla Mac OS
i określ zapisany lub utworzony plik kopii zapasowej oprogramowania sprzętowego urządzenia. Plik musi mieć rozszerzenie *.ipsw.
dysk:\Documents and Settings\nazwa_użytkownika\Dane Aplikacji\Apple Computer\iTunes\имя_мобильного_устройства Software Update – dla OS Windows;
nazwa_dysku:/Library/iTunes/имя_мобильного_устройства Software Update – dla Mac OS
i określ zapisany lub utworzony plik kopii zapasowej oprogramowania sprzętowego urządzenia. Plik musi mieć rozszerzenie *.ipsw.
6
Przytrzymaj klawisz funkcyjny Shift (dla OS Windows) lub klawisz funkcyjny Option (Mac OS), a następnie ponownie wybierz swoje urządzenie z listy w lewym panelu aplikacji iTunes.
7
Użyj polecenia „Przywróć z kopii zapasowej” w rozwijanym menu i wprowadź pełną ścieżkę dostępu do danego pliku niezbędnego oprogramowania w wyświetlonym oknie dialogowym Wybierz plik iTunes”.
8
Potwierdź wykonanie polecenia odzyskiwania, naciskając przycisk „Wybierz” i poczekaj na zakończenie procesu.
Należy zwrócić uwagę
Należy pamiętać, że odzyskiwanie danych przechowywanych na urządzeniu mobilnym, jest możliwe tylko przy użyciu komputera, wybranego do prowadzenia systematycznych operacji synchronizacji. Przy użyciu innego komputera może przywrócić tylko następujących danych:
– ustawienia sieci;
– ostatnie doskonałe połączenia;
– konta i zapisane ustawienia poczty e-mail;
– zdjęcia i pliki wideo samego urządzenia mobilnego;
– lista kontaktów;
– wiadomości i notatki.
– ustawienia sieci;
– ostatnie doskonałe połączenia;
– konta i zapisane ustawienia poczty e-mail;
– zdjęcia i pliki wideo samego urządzenia mobilnego;
– lista kontaktów;
– wiadomości i notatki.
Kategoria:
Więcej