Jak przejść na inny plan taryfowy w MTS

Firma MTS jest jednym z trzech operatorów znaczeniu. Praktycznie każdego roku zaskakuje abonentów pojawieniem się nowych taryf. Aby przejść na bardziej wygodne tempo, trzeba wykonać kilka specjalnych poleceń.

Jak przejść na inny plan taryfowy w MTS

Trzeba

  • Telefon komórkowy, komputer z dostępem do internetu.

Instrukcja

1
Możesz zmienić tempo za pomocą USSD zapytania. Wpisz w telefonie polecenie *111*2*5# i naciśnij przycisk połączenia. Na wyświetlaczu telefonu pojawi się menu z listą planów taryfowych, na które możliwe jest przejście, a także ich numery. Następnie kliknij przycisk „odpowiedz” lub ” OK ” w zależności od modelu telefonu. Wprowadź numer taryfy, na który chcesz przenieść, kliknij przycisk potwierdzenia przejścia – „wyślij” lub OK. Poczekaj na sms o zmianie taryfy.
2
Znając specjalny numer taryfy, który ci się podoba, wyślij wiadomość z kodem na numer 111. Uzyskać informacje o tym pokoju można na oficjalnej stronie internetowej firmy MTS. W taryfie „Super zero” będzie 721, dla taryfy „Fajny” – 15.
3
Wpisz nr 0890 ze swojego telefonu, poczekaj na odpowiedź operatora, wyjaśnij mu, w jaki tempo chcesz przejść. Na żądanie operatora, wypowiedz słowo lub alufelgi, aby upewnić się, że karta sim jest zarejestrowana na ciebie. Tempo zmienia się w ciągu doby. Połączenie z telefonu znajdującego się w sieci MTS, odbywa się za darmo. Możesz zadzwonić na numer 8-800-333-0890.
4
Skorzystaj z usługi „dostęp do internetu-asystent”. Do tego otrzymasz hasło. W telefonie wpisz polecenie *111*25#, dalej kliknij „połącz”. Wejdź na stronę MTS. Znajdź tam link „dostęp do internetu-asystent”, wpisz otrzymane hasło i numer telefonu. Postępując zgodnie z instrukcjami systemu, zmienić tempo.
5
W ciągu 30 dni od aktywacji karty sim można przejść na inną taryfę za darmo, ale w przyszłości, po ponownym przejściu lub upływie miesiąca, za każde przejście trzeba będzie zapłacić. Koszt przejścia na plan taryfowy można dowiedzieć się na stronie MTS.
6
Można również skorzystać z usług doradców w salonach sieci komórkowej lub wyspecjalizowanych biurach. Oni doradzą w sprawie nowych taryf i pomogą z przejściem.
logo

Możliwość dodawania komentarzy nie jest dostępna.