Jak przełączyć się na inny plan taryfowy

Telefony operatorzy regularnie wprowadzają zmiany w serii swoich planów taryfowych: zwykłe stawki idą w archiwum, na zmianę im pojawiają się nowe. Jeśli któraś z nowości ciebie przyciąga — przełącz. Za przejście na nowe taryfy, najprawdopodobniej będziesz musiał zapłacić, ale za to będziesz miał ten sam numer telefonu, co wcześniej.

Jak przełączyć się na inny plan taryfowy

Trzeba

  • Paszport, albo komputer i internet.

Instrukcja

1
Skontaktuj się z wnioskiem o zmianę taryfy w najbliższym biurem obsługi abonentów (salon-sklep, itp.) swojego operatora komórkowego. Koniecznie zabierz ze sobą paszport lub inny dokument potwierdzający twoją tożsamość. Pracownicy biura obsługi na miejscu pomogą ci zrozumieć wszystkie niuanse związane z przejściem na inny tempo: dzień, z którego opłata za usługi będą naliczane zgodnie z nowymi stawkami koszt przejścia itp. Jeśli kwoty na koncie osobistym nie wystarczy, aby zmienić тарификацию, od razu możesz dokonać dodatkową opłatą w kasie.
2
Zadzwoń ze swojego telefonu komórkowego w centrum serwisowym i poproś operatora przełączyć się na nową taryfę. Przygotuj swoje dokumenty — operator poprosi cię nazwać alufelgi. Dla abonentów „Beeline” numer centrum serwisowego 0611, „Megafon” — 0500, MTS — 0890. Koszt przejścia i pozostałe warunki ci wyjaśni operator. Aby natychmiast przełączyć na wybrany tempo, konieczne jest, aby na koncie osobistym była odpowiednia kwota.
3
Użyj, aby przejść na wybrany tempo polecenia USSD, połączenia na numery specjalne i inne podobne zautomatyzowane usługi telefoniczne. Aby dowiedzieć się specjalny numer lub USSD-polecenie znajdź szczegółowy opis interesującego cię taryfy na stronie swojego operatora komórkowego — wszystkie niezbędne informacje, aby przejść będzie tam napisane. Tylko bądź przy tym uważać — przeglądaj strony właśnie danego regionu, tak w różnych zakątkach Rosji kwoty i numery mogą być różne.
4
Zmień używany tempo w gabinecie internetowego systemu samoobsługi twojego operatora komórkowego. Jeśli abonent sieci „Beeline” to system „Mój Beeline” https://uslugi.beeline.ru/ do abonenta sieci „Megafon” pomoże „Usługi serwisowe” https://sg.megafon.ru/ abonenta MTS trzeba będzie skorzystać z internetu-Asystent” https://ihelper.nw.mts.ru/.
5
Pobierz lub ustaw hasło do logowania się do internetu-system, jeśli jeszcze tego nie zrobiłeś tego wcześniej. Instrukcje dotyczące hasła znajdują się na stronie logowania do usługi online. W gabinecie przejdź do „Usługi i opłaty” lub podobny – dokładną nazwę zależy od twojego operatora.
6
Wybierz z listy dostępnych taryf ten, który cię interesuje. Koszt zmiany taryfy będzie widoczna natychmiast. Upewnij się, że na koncie osobistym wystarczająco dużo pieniędzy, aby zrobić przejście niezwłocznie. Jeśli nie — zasil swoje konto w jakikolwiek sposób. Kliknij na przycisk „Zmień tempo” („Idź na tempo”, itp.). Na następnej stronie potwierdź swój zamiar i czekaj zawiadomienia, że zgłoszenie zostało zaakceptowane i wykonana. Zawiadomienia będą musiały zrobić na twój telefon komórkowy. Ponadto, zobaczyć historię transakcji można w gabinecie.
logo

Możliwość dodawania komentarzy nie jest dostępna.