Jak podkręcić prasy za miesiąc

Easy press oraz brak fałdy tłuszczu na brzuchu sprawiają, że każdą figurę szczupłą i bardziej napięta. Podkręcić press za miesiąc można, zajmując się co najmniej 4 razy w tygodniu. Codzienne ćwiczenia nie są zalecane, ponieważ wzmocnienie i odbudowę mięśni występuje podczas odpoczynku. Dostosuj swoją dietę, jedz kasze, chleb razowy, owoce, warzywa, chude mięso i ryby, orzechy, nasiona słonecznika, rośliny strączkowe i produkty mleczne. Wyeliminuj słodkie, słone, tłuste, wędzone, smażone.

Wysportowany brzuch - jedna z najbardziej atrakcyjnych części ciała

Instrukcja

1
Połóż się na podłodze, ręce za głową, łokcie dokładnie na boki, nogi ustalić za coś zrównoważony: sofa, szafa, itp. Z wydechem unieś górną część ciała od podłogi i w pełni usiąść. Na wdechu wróć do pozycji wyjściowej. Powtórz ćwiczenie 20 razy.
2
Połóż się na podłodze, ręce za głową, nogi zgięte w kolanach. Na wdechu w pełni unieś górną część ciała od podłogi, lewym łokciem rozciągać do prawego kolana. Z wydechem połóż się na podłodze. Z kolejnym wdechem wspiąć i dotknij prawą ręką do lewego kolana. Zrób 20 powtórzeń na każdą stronę.
3
Połóż się na podłodze, dłonie ułóż pod pośladki, unieś proste nogi do góry. Z wydechem unieś pośladki od podłogi i zablokować położenie na 2 – 3 sekundy, na wdechu wróć do pozycji wyjściowej. Powtórz ćwiczenie 10 – 15 razy.
4
Leżąc na podłodze, ręce wzdłuż ciała, proste nogi unieś do góry. Na wdechu opuść nogi, ale nie dotykać nimi podłogi. Z wydechem unieś nogi ponownie na górę. Powtórz ćwiczenie 15 – 20 razy.
5
Połóż się na długo, ręce za głową, nogi proste ustawić pod kątem 45 stopni do podłogi. * Symulować jazdę na rowerze w ciągu 4 – 5 minut. Należy uważać, aby kąt między nogami a podłogą nie stawał się więcej.
6
Połóż się na podłodze, dłonie ułóż pod pośladki, unieś proste nogi do góry. Rób kopnięcia okrężne ruchy w kierunku zgodnym z ruchem wskazówek zegara maksymalnie opuszczając nogi na podłogę, ale bez dotykania jej. Zrób 10 okrążeń i zmień kierunek ruchu.
Należy zwrócić uwagę
Jeśli jesteś zdecydowany i chcesz szybko podkręcić press za miesiąc, wszystko co musisz zrobić, to usiąść na wysokiej zawartości tłuszczu diety, codziennie otrzymywać wystarczającą ilość кардионагрузок, aby pozbyć się nadmiaru tłuszczu, obejmujące brzuch, i wykonać, co najmniej 30 minut dziennie ćwiczenia mające na celu wzmocnienie mięśni brzucha.

Porada
Prasa w mniejszym lub większym stopniu jest u każdego człowieka (brzuszne mięśnie są wykorzystywane podczas chodzenia, zginania, skręcania itp.). Tylko oni są zupełnie невидны z powodu warstwy tłuszczu прикрывающего ich. Dlatego, aby podkręcić press za miesiąc, należy regularnie wykonywać общеразвивающие ćwiczenia, które pozwolą zmniejszyć łączna ilość tkanki tłuszczowej w organizmie.

logo
Article Categories:
Kluby fitness

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *