Jak wysuszyć mięśnie nóg

Profesjonalny культуристам dobrze znane takie pojęcie, jak „suszenie” mięśni przed zawodami. Jest ona potrzebna w celu nadania im ulgi i сгонки wody, która gromadzi się w okresie poza sezonem. Istnieje kilka prostych czynności, które pomogą skutecznie wysuszyć mięśnie nóg.

Jak wysuszyć mięśnie nóg

Trzeba

  • – symulatory;
  • – łącznikowy;
  • – jedzenie sportowe;
  • – sportowy kształt.

Instrukcja

1
Dokonaj korekty w cykl treningowy. Zazwyczaj na długo przed zawodów zawodnicy podnoszą maksymalne wagi niewielką ilość razy. Wszystko to prowadzi do wzrostu masy i siły mięśniowej. Ale do wyschnięcia mięśni potrzebuje trochę inny program. Wybierz optymalny ciężar i rób go około 10-15 razy za jeden set. Odpoczywaj mniej (1.5 minuty) i przejdź od razu do następnego podejścia lub ćwiczenia.
2
Obserwować reakcję swojego organizmu podczas treningu. Jeśli czujesz, że nie wytrzymać określony rytm, na przerwę nieco dłużej, niż powinien. Czasami lepiej w ogóle przestać wykonywać jakiekolwiek ćwiczenia. Zapobiec proces spadku można bardzo prosta: pić 30 g kreatyny każdy trening. Wtedy naprawa będzie przebiegać dużo szybciej.
3
Należy wyciskaniu nogami. Jest to pierwsze ćwiczenie, w którym warto zatrzymać się podczas treningu. To nie jest изнуряющее, jak squat ze sztangą. Wyciskanie nogami pomoże wysuszenia mięśnie nóg, bez ryzyka kontuzji. Dodajcie każdy set do kilku kilogramów na pocisk.
4
Rób zgięcia i wyprostu nóg na specjalnym symulatorze. Oba te ćwiczenia można łączyć w jeden dzień. W ten sposób można wysuszyć jak biodra i łydki. Wykonuj je w średnim tempie, ale nie zapomnij o oddychaniu. Postępuj zgodnie z tej samej zasadzie przyrostu wagi na pocisk, co dla poprzedniego.
5
Należy zwrócić uwagę na mięśnie ikronožnym. Zrób aktualizacje do noszenia na specjalnym symulatorze lub z ciężką sztangą. Poduszki pod skarpetki mały „cholera” i powoli wstawać do maksymalnego napięcia tibii. Następnie również zejść. To ćwiczenie można doprowadzić i do 20 razy w każdym secie.
6
Zmień tryb zasilania i zużycia wody. Samych wykształconych ćwiczeń będzie za mało do suszenia stóp. Jedz mniej tłuszczów i węglowodanów, które odkładają się w postaci płynu w mięśniach. Ona właśnie tworzy objętość.
7
Jedz tylko gotowane chudym mięsem, jak ptak i kurczaka. Wykluczyć z diety smażone, ciasto i słodycze. Pij mniej wilgoci w ciągu dnia. Jeśli do tego masz zużyte 2 litry wody dziennie, staraj się pić około 1,5 litra. Wszystko to doprowadzi do osiągnięcia postawionego celu.
logo
Article Categories:
Kluby fitness

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *