Jak zrobić układ reklamowy

Tworzenie układu jest podstawowym elementem w procesie produkcji reklam. To właśnie z jego pomocą można określić, na ile skuteczne będą środki użyte przez ciebie. Biorąc pod uwagę podstawowe zasady, będziesz w stanie stworzyć dobry układ.

Jak zrobić układ reklamowy

Instrukcja

1
Należy umieszczać w jednym układzie jeden produkt lub usługę. Gdy reklamowane kilka towarów, to uwagę potencjalnego nabywcy rozprasza i efekt staje się mniej jasny. Patrząc na twoją reklamę, przedstawiciel grupy docelowej musi od razu zrozumieć, co dokładnie chcesz mu sprzedać.
2
Umieść na układ nagłówek. To ułatwi odbiór i zainteresowanie. Zazwyczaj nagłówki reklamowe występują w trzech postaciach: w postaci wydania, w postaci odwoływania się do publiczności, w postaci odpowiedzi na pytanie. Nie należy umieszczać w nagłówku nazwę swojej firmy, jeśli ona nie jest wystarczająco znana, ponieważ u potencjalnych nabywców nie będzie powodować żadnych skojarzeń z reklamowanym przez ciebie produktem lub usługą.
3
Dodaj swój reklamowy układ obraz. Powinno być ściśle związane z produktem, który chcesz promować na rynku. Duże znaczenie ma tu kolorystyka. Dla każdej grupy docelowej i zakresie stosowania danego towaru będzie swój. Również jest dobrym rozmieszczenie w układzie źródła światła, który koncentruje się na obrazie. To może być promień słońca, światło reflektorów samochodowych itp.
4
Podawaj na układzie czas i miejsce, aby twoja grupa docelowa szybciej zapamiętać reklamy i zwróciła się właśnie do ciebie z zamiarem zakupu продвигаемого towaru. Pamięć umieszczony w taki sposób, że człowiek najpierw próbuje sobie przypomnieć, kiedy widział adware wiadomość, a dopiero potem pamięta, gdzie to było. Dlatego reklama, która zawiera takie informacje, na przykład, czas i miejsce akcji, będzie bardziej skuteczne.
5
Zrób badanie, w trakcie którego dowiedz się, co może złapać grupy docelowej, jakie trudności przeżywa podczas korzystania z tego lub innego produktu. Tak, twoja reklama będzie się różnić od reklam konkurentów. Odbija uzyskane dane w komunikacie. Powinno być skierowane na rozwiązanie zidentyfikowanych problemów. Ważnym momentem podczas pisania wiadomości jest to, że w nim nie powinny znajdować się niezrozumiałe słowa.
6
Wypróbuj układ na wcześniej wyselekcjonowanego części grupy docelowej. Należy pamiętać wszystkie komentarze i życzenia. Tylko po to reklama będzie gotowa i można ją będzie publikować w MEDIACH i na billboardach.
logo
Kategoria:
Więcej

Możliwość dodawania komentarzy nie jest dostępna.