Jak zmienić na działanie zewnętrznego совместителя

Jedną z form stosunku pracy między pracownikiem i pracodawcą – wariackich papierach. Jeśli pracownik pracuje równolegle w innej firmie, to należy go nazywać zewnętrznym совместителем. Jego projekt odbywa się poprzez pisania wniosku specjalistą, zawarcia umowy o pracę, sporządzenia rozkazu.

Jak zmienić na działanie zewnętrznego совместителя

Trzeba

  • – dokumenty pracownika;
  • – dokumenty przedsiębiorstwa;
  • – pieczęć organizacji;
  • – prawo pracy;
  • – formularz zlecenia w formie T-1;
  • – formularz wniosku o przyjęcie do pracy;
  • – personelu harmonogram;
  • – formularz wzoru umowy.

Instrukcja

1
Przy ubieganiu się o stanowisko zewnętrznego совместителя wymagane jest oświadczenie. Powinno być napisane na zaprojektowanym делопроизводителем formularzu. Pracownikowi należy w treści oświadczenia wyrazić swoją prośbę o przyjęcie go na stanowisko (wskazuje jej nazwa) na pół etatu. Na dokumencie należy obecność podpisu pracownika, datę. Oświadczenie визируется dyrektorem. Rezolucja składa się z podpisu kierownika i datę zatrudnienia.
2
Jak i z głównym pracownikiem, z совместителем należy zawrzeć umowę o pracę. Jego warunki muszą zawierać stanowisko, pensja, dodatki, nagrody, zgodnie z przepisami prawa pracy, które regulują zatrudnianie na pół etatu, a także zawierają zasady projektowania takich stosunków pracy. Zazwyczaj, wynagrodzenie совместителя nie powinna przekraczać 50% od wynagrodzenia dla kategorii specjalistów, прописанного w normalnym rozkładzie. Ale pracodawca ma prawo zainstalować i dużą płatności, określić w umowie. Najlepiej będzie płacić za pracę совместителя zgodnie z faktycznie zużyty czas. Przesuń заверку dokumentu pieczątką firmową, podpisem dyrektora i odbieranego przez pracownika.
3
Umowa z совместителем jest niezbędny do sporządzenia rozkazu. Aby to zrobić, użyj ujednolicony formularz T-1. Dokument powinien zawierać nazwę firmy, miasto, jego lokalizacji, numer, datę przyjęcia do pracy. Tematem rozkazu podajcie przyjęcie na stanowisko pracownika, a w treści podaj dane osobowe specjalisty, nazwa stanowiska, działu, wysokość płac, zgodnie z zawartą z nim umową.
4
Załóż wizytówkę na pracownika. Wprowadź dane osobowe pracownika i inne niezbędne informacje o działalności edukacyjnej, itp.). Jeśli pracownik zechce dodaj wpis do pracowników książki o pracy na pół etatu, dajcie mu odpowiednie zaświadczenie na papierze firmowym, odpis lub wyciąg z rozkazu o przyjęcie na stanowisko. Jeden z wymienionych dokumentów będzie podstawą do tego, aby działu personalnego podstawowego miejsca pracy pracownika zrobił wpis o więcej postów.
logo
Article Categories:
Relacje z pracodawcą

Comments are closed.