Jak wprowadzić zmiany w adres

W każdej chwili klient może zmienić adres. Tak jak jest to napisane w dokumentach założycielskich, za tym idzie procedura rejestracji zmian. Często zmiana adresu następuje w przypadku zmiany faktycznego местораположения osoby, zmianie dyrektora (jeśli jest siedzibą organizacji był adres zameldowania dyrektora), zmiana zameldowania kierownika organizacji.

Jak wprowadzić zmiany w adres

Trzeba

  • – oświadczenie w formie 13001;
  • – protokół zgromadzenia wspólników (akcjonariuszy) spółki;
  • – statut;
  • – wyciąg z REGON
  • – dowód uiszczenia cła państwa..

Instrukcja

1
Trzeba przeprowadzić zebranie założycielskie i podjąć decyzję o zmianie siedziby. Wynik spotkania powinien stać się protokół w formie pisemnej.
2
Wypełnij wniosek na formularzu 13001, kartę o zmianie adresu organizacji. Podpis na oświadczeniu należy poświadczyć u notariusza, do tego trzeba jeszcze wyciąg z REGON, wydane nie później, niż miesiąc temu.
3
W urzędzie skarbowym na miejsce rejestracji podmiotu udziel pakiet dokumentów: protokołu spotkania, wypełnione i poświadczone завереное wniosek, potwierdzenie płatności cła państwowego, statut, NIP, umowa najmu do lokalu (akt własności), na którym będzie prawnie znajdować się organizacja.
4
Przy składaniu dokumentów podatkowy испектор wyda ci powiadomienie z datą, kiedy trzeba zgłosić się za powiadomienie o wprowadzeniu zmian w rejestrze sądowym. Zmiana siedziby i dokonanie odpowiedniego wpisu w rejestrze trwa 5 dni. Jeśli nie jesteś w stanie w odpowiednim czasie uzyskać dokumenty będą wysyłane na nowy adres siedziby organizacji.
5
Na ręce otrzymasz zaświadczenie o rejestracji zmian wprowadzanych do dokumentów założycielskich, a także nowe świadectwo wystawił do ewidencji (NIP). Numer NIP nie zmienia, zmienia się tylko PPC, który określa przynależność do określonego urzędu skarbowego.
6
Jeśli w związku ze zmianą adresu nowy adres trafia pod opiekę innego urzędu skarbowego, należy usunąć z ewidencji organizację w starej inspekcji i umieścić w ewidencji w nowej. W związku z tym również zaistnieje konieczność zawiadomienia funduszy pozabudżetowych (Emerytalnego i ФОМС) o zmianie adresu. Jeśli w mieście kilka terytorialnych oddziałów funduszy, najpierw trzeba zdjąć swoją organizację z ewidencji nadal adresem i dopiero wtedy umieścić w ewidencji w funduszach pozabudżetowych pod nowym adresem.
Należy zwrócić uwagę
Za nieterminowe powiadomienie funduszy pozabudżetowych o zmianie adresu, a w konsekwencji zmian w dokumentach założycielskich, mogą być zastosowane sankcje karne.

Porada
Po zmianie adresu nie zapomnij powiadomić bank, w którym prowadzone są rachunki oszczędnościowo organizacji.

logo

Możliwość dodawania komentarzy nie jest dostępna.