Jak wprowadzić zmiany w ЕГРП

Unified państwowego rejestru praw do nieruchomości, lub Federalnym rejestrze, zawiera wszystkie informacje o transakcjach z nieruchomości. ЕГРП obowiązuje od 21 lipca 1997 r. na podstawie ustawy nr 122-Ф3 o państwowej rejestracji transakcji z nieruchomościami. Wprowadzić zmiany w rejestrze można na podstawie przedstawionego pakietu dokumentów o zmianie właściciela nieruchomości, zmiany parametrów technicznych lub innych wskaźników.

Jak wprowadzić zmiany w ЕГРП

Trzeba

  • – oświadczenie;
  • – dowód uiszczenia opłaty rejestracyjnej;
  • – akt własności lub umowa społecznego zatrudnienia;
  • – paszport;
  • – кадастровые wyciągu;
  • – paszport techniczny;
  • – umowa kupna-sprzedaży, darowizny, zaświadczenie o dziedzictwie);
  • – akt przyjęcia-przekazania;
  • – umowa najmu lub podnajmu;
  • – umowa pożyczki;
  • – umowa zastawu;
  • – postanowienie o aresztowaniu lub konfiskaty majątku.

Instrukcja

1
Jeśli chcesz dokonać zmian w opisie nieruchomości, która zawiera w części nr 1, przedstawić swój paszport, świadectwo własności do mieszkania lub działki, paszport techniczny, zaktualizowane кадастровые wyciągi, zapłacisz państwową opłatę za wprowadzanie zmian. Na podstawie przedstawionych dokumentów w rejestrze dokonania niezbędnych zmian.
2
Do wprowadzania zmian w części nr 2, w którym podane są prawa własności do nieruchomości i są wprowadzane zmiany w biegu lub zbycia praw, pokazać paszport, akt własności, umowa kupna-sprzedaży lub darowizny, akt przyjęcia-przekazania, zaświadczenie o dziedzictwie, jeśli przejście prawa jest związana z dziedziczeniem.
3
Do wprowadzania zmian w części nr 3, który zawiera wszystkie informacje o обременении nieruchomości, przedstawić umowę zastawu, jeżeli nieruchomość jest przedmiotem zabezpieczenia, postanowienie o aresztowaniu lub wykreśleniu mieszkania lub działki.
4
W podklucz nr 3-2 wprowadzone wszystkie zmiany o арендаторе mieszkania lub działki. Aby dokonać zmian okazać dowód osobisty, umowa najmu, akt własności, dowód wpłaty opłaty rejestracyjnej.
5
W podklucz nr 3-2 wpisuje się wszystkie informacje dotyczące hipoteki. Do jego zmiany pokazać paszport, akt własności, umowa kredytu, umowa zastawu, jeżeli hipoteka mieszkanie jest przedstawiona jako zabezpieczenie do pełnej spłaty zadłużenia.
6
W części nr 3-3 podane są wszystkie informacje o сервитуте. Aby dokonać zmian wasze paszporty wszystkich członków rodziny pracodawcy, umowa społecznego zatrudnienia, w którym określono prawo do korzystania z przestrzeni życiowej wszystkich członków rodziny. Wprowadzanie zmian do rejestru jest wymagany w przypadku, gdy w skład rodziny pracodawcy zmienił.
7
We wszystkich przypadkach należy złożyć wniosek oraz dołączyć do oryginałów dokumentów kserokopie.
logo
Article Categories:
Sporządzenie dokumentów

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *