E-mail – świetny sposób, aby rozwiązać serię pytań. Pozwala ona na wysyłanie wiadomości, prowadzić korespondencję biznesową i być na bieżąco z wszystkich imprez odbywających się na interesujących cię stronach internetowych. Jeśli do wszystkich tych celów jednej skrzynki e-mail za mało, należy utworzyć jeszcze jeden e-mail na każdym ze skrzynek zasobów.
Trzeba
- – komputer osobisty z dostępem do internetu.
Instrukcja
1
Zarejestrować dodatkowy adres e-mail – sprawa jest prosta. Na początek zastanów się, jaki będziesz korzystać z usługi poczty elektronicznej: dotychczasowy lub nowy. Jeśli wolisz jednej i tej samej wiadomości e-mail, aby utworzyć nowy pocztowej trzeba będzie wyjść z swojego e-mail. W tym celu odszukaj w górnym pasku po prawej stronie przycisk z napisem „Wyjście” i kliknij na link.
2
Znajdując się na głównej stronie wyszukiwarki, na obrazie skrzynki pocztowej pod wierszami „Login” i „Hasło” kliknij na napis „Rejestracja” („Utwórz skrzynkę” albo „Rejestracja mail”). Następnie postępuj zgodnie z instrukcjami kreatora.
3
Zazwyczaj, w celu rejestracji nowego e-mail od użytkownika, konieczne jest wprowadzenie danych osobowych. W tym nazwisko, imię, imię ojca, data urodzenia, miejsce zamieszkania (ten element jest opcjonalny), paul. Następnie trzeba będzie w odpowiedni wiersz wprowadzić adres nowego pocztowej. Do jego stworzenia można korzystać z oferowanych e-usługi opcjami lub wprowadź swój login. System sprawdzi czy nie czy jest w internecie podobne adres. Jeśli podobny login okaże się, zostanie wyświetlony monit o jego wymianę.
4
Następnym krokiem jest wprowadzenie hasła. Staraj się wskazywać skomplikowany szyfr. Może składać się z liter, cyfr i znaków specjalnych. Długość słowa kodowego do logowania w e-mail musi być co najmniej sześć znaków. Idealny – 10-12 znaków. Pamiętaj: im trudniejsze i заковыристее hasło, tym jest niezawodny.
5
W następnym wierszu powiel hasło.
6
Również przy rejestracji e-mail od ciebie, może być konieczne wprowadzenie pytanie i odpowiedź na niego i podać numer ważnego telefonu. Nie ignoruj i nie przegap dane punkty, tak jak te informacje w przypadku włamania pocztowej lub utraty hasła pomogą odzyskać dostęp do poczty e-mail.
7
Następnie kliknij przycisk „register”.
Porada
Aby nie zapomnieć swój login i hasło, aby zalogować się do e-mail, zapisz je w specjalnym dokumencie lub notesie.
Kontrolować parafia całej e-mail pomoże podłączony w jednym z pól specjalną zbiórkę. Tę usługę oferują prawie wszystkie usługi pocztowe.
Kategoria:
E-mail