Folder „Spam” jest przeznaczony do przechowywania wiadomości e-mail lub otrzymanych w sieci i zawierający w sobie pewien tekst, wpadające pod tę kategorię. Niektóre usługi pocztowe pozwalają użytkownikowi określić, jakie wiadomości musi być automatycznie przenoszone do folderu. Niektóre e-maile trafiają w tej części przypadkowo.
Trzeba
- – klient poczty elektronicznej lub przeglądarki;
- – połączenie z internetem;
- – dostęp do skrzynki pocztowej.
Instrukcja
1
Aby znaleźć folder ze spamem, przejdź do sekcji z odpowiednią nazwą w menu strony twojego serwera lub klienta, który służy do wymiany wiadomości e-mail. Jeśli nie jesteś zalogowany, wprowadź swój login i hasło, aby wejść w menu twojej skrzynki pocztowej, po tym przejdź do listy wiadomości. Najprawdopodobniej w tym menu będzie kilka punktów: skrzynka odbiorcza, skrzynka nadawcza, wątpliwe/spam, robocze i kosz. Przejdź do odpowiedniej pozycji i ułóż korespondencję w folderze według dostępnych w menu filtrów do szybszego wyszukania żądanej litery wśród nich.
2
Jeśli potrzebujesz, aby znaleźć folder ze spamem w kliencie poczty e-mail, postępuj analogicznie: zaloguj się i przejdź do listy podejrzanych e-maili, po czym ułóż je w celu szybszego wyszukiwania. Należy pamiętać, że nie wszystkie programy pocztowe mają ten element menu, jeśli twój program nie przewiduje, skorzystaj z instrukcji napisanej w poprzednim punkcie.
3
Zauważ także, że spam może przepływać najpierw na serwerze, po czym dostaje się do filtra używanego klienta, gdzie on przychodzi do ciebie już według wprowadzonych kryteriów, dlatego najlepiej sprawdzać folder spam na serwerze.
4
W przypadku, jeśli chcesz wyświetlić wiadomości ze spamem w sieci społecznej „Openid, zaloguj się na jej miejscu i przejdź do menu wiadomości przychodzących. Przełącz się z okna do trybu normalnego, po czym otwórz listę o nazwie „Spam”. Tam będą wiadomości oznaczone przez użytkownika lub automatycznie określone w niniejszym jako system bezpieczeństwa sieci społecznej.
5
Jeżeli chcesz usunąć folder ze spamem, przejdź do menu wiadomości w niej i zaznacz wszystkie wiadomości na stronie za pomocą oznaczenia znacznik. Wybierz opcję „Usuń wiadomości”, po czym cały spam będą usuwane.
Porada
Dostosuj filtr spamu samodzielnie.
Kategoria:
E-mail