Co zrobić, jeśli nie pamiętam hasła od poczty

Jeśli nie możesz sobie przypomnieć hasła do swojej skrzynki pocztowej – nie martw się, będzie można go odzyskać. W zależności od dokładności podanych przez użytkownika podczas rejestracji, informacji, a także jej ilości procedura odzyskiwania dostępu może trwać od 1-2 minut do kilku dni.

Co zrobić, jeśli nie pamiętam hasła od poczty
Najłatwiej odzyskać zapomniane hasło, jeśli jesteś użytkownikiem przeglądarki Mozilla Firefox: przejdź do „Narzędzia”, „Opcje”, „Ochrona” i następnie w „Zapamiętane hasła”. Wyświetlając wszystkie hasła, będzie można łatwo znaleźć odpowiedni. Jeśli korzystasz z przeglądarki Internet Explorer lub, na przykład Safari wejdź na serwer i wpisz login do swojej skrzynki pocztowej w odpowiedni wiersz. Po prawej stronie formularza do wprowadzania danych lub pod nią kliknij na napis „Zapomniałem”, „Nie ma dostępu do mojego konta” lub „Pamiętam hasła”, a następnie przycisk „Dalej”. Wpisz odpowiedź na ten system „Tajne pytanie”, który указывался podczas rejestracji w wyświetlonym polu (jeśli nie pamiętasz, to po prostu wpisz dowolne znaki), a następnie kliknij na „Dalej”.Po prawidłowej odpowiedzi zostanie wyświetlony monit o natychmiast zmienić hasło na nowe. W tym przypadku, jeśli odpowiesz prawidłowo, trzeba będzie wprowadzić dodatkowe informacje o sobie (np. podane podczas rejestracji numer telefonu komórkowego i/lub jeszcze jeden adres e-mail zarejestrowany na twoje nazwisko). Jeśli ta informacja nie została podana podczas rejestracji lub jest już nie aktualny (został zamieniony na numer telefonu, usunięte skrzynki pocztowej) do odzyskiwania hasła trzeba będzie napisać maila do pomocy technicznej, wypełniając specjalny formularz reklamacji. Odpowiedź na to przyjdzie nie później niż w ciągu 3-5 dni roboczych. W przypadku odmowy przywrócenia dostępu do skrzynki pocztowej (jeśli tych informacji nie wystarczy) wyślij jeszcze jeden e-mail zawierający szczegółowe informacje: nazwy utworzonych folderów zapisanych w książce adresowej kontakty, przybliżona data rejestracji skrzynki pocztowej, datę wysłania e-maili itp., Jeżeli dane podane przez użytkownika podczas rejestracji są zgodne z паспортным, to do e-maila można dołączyć zeskanowaną kopię paszportu, prawa jazdy lub innego dokumentu potwierdzającego twoją tożsamość.
logo
Article Categories:
E-mail

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *