Operator komórkowy Megafon” – jeden z pierwszych operatorów, przedstawionych abonentów, i który idzie z duchem czasu, stale udoskonala, starając się maksymalnie ułatwić życie swoich klientów – użytkowników telefonii komórkowej. Do tego rozszerza listę świadczonych usług i opcji. „Telefon tłumaczenia”, za pomocą którego abonenci sieci komórkowej „Megafon” mogą przelewać pieniądze ze swojego konta osobistego na numery innych osób – w tym.
Trzeba
- – telefon;
- – działająca karta sim operatora komórkowego Megafon”.
Instrukcja
1
„Telefon tłumaczenia” – jedna z przydatnych opcji operatora sieci komórkowej „Megafon”, która pozwala użytkownikom telefonii komórkowej, w razie potrzeby uzupełnić konto swoich bliskich i znajomych, praktycznie nie ruszając się z kanapy”. Przy tym nie trzeba szukać terminale płatnicze, chodzić do salonów telefonii komórkowej i korzystać z kartami szybkich płatności. Wystarczy tylko mieć odpowiednie do tłumaczenia kwotę na osobistym rachunku telefonu. Jego uzupełnić można również za pomocą dowolnej karty bankowej.
2
Aby uzyskać możliwość transferu środków z konta telefonu na konto innego abonenta operatora komórkowego Megafon”, najpierw należy podłączyć usługę Mobilny tłumaczenia”. Aby to zrobić, wyślij ze swojego telefonu sms-a z numerem 1 na krótki numer 3311. Usługa ta jest świadczona przez operatora za darmo., tak, że za wiadomości sms nie będą pobierać opłaty.
3
Usługę Mobilny tłumaczenie” można również podłączyć, kontaktując się z centrum serwisowym w miejscu zamieszkania (jeśli taki istnieje) lub dzwoniąc do call center pod numerem 0500. Poczekaj na odpowiedź operatora i podsumuj swoją prośbę. W ciągu kilku minut operator zamontuje ci tę usługę. Można również podłączyć tę opcję, postępując zgodnie z instrukcjami wyświetlanymi автоинформатора.
4
Oprócz tego, w „Megafon” działa specjalny serwis, który nazywa się „Narzędzia-przewodnik”, za pomocą którego abonent operatora komórkowego może zarządzać swoim planem taryfowym, włączać i wyłączać usługi dodatkowe i opcje. W tym poprzez „Narzędzia-Przewodnika” można podłączyć i „Telefon tłumaczenia”. Aby to zrobić należy zalogować się „Megafon”, wpisując w odpowiednie pola login i hasło (hasło przychodzi w tekście wiadomości sms po wysłaniu specjalnego wniosku *105*00# wyzwanie). Następnie otwórz zakładkę „Usługi serwisowe” i znajdź zakładkę „Usługi i opłaty”. Otwórz sekcję zmiana zestawu usług, a następnie „Popularne usługi”. Po tym jak na stronie pojawi się pełna lista popularnych i dostępnych usług, znajdź w nim linię „Telefon tłumaczenia”. Zaznacz pole wyboru obok tej usługi i odświeżyć stronę. Wszystkie z nich. Na tym usługa jest podłączona.
5
Na stronie internetowej operatora (w gabinecie) na liście wszystkich usług użytkownikom „Megafonu” szczegółowo wyjaśnia, jak korzystać z usługi „Telefon tłumaczenia, i zawiera warunki korzystania z tej opcji. Jak się okazało, wszystko jest bardzo proste. I okazuje się, że nawet nie trzeba podłączać usługę. Wystarczy wybrać z telefonu następujące polecenie: *133*kwota przelewu*numer telefonu# i nacisnąć przycisk połączenia. Tak więc, na przykład, do tłumaczenia rozmówcy „Megafon” z numerem 89278965786 150 rubli wpisz następujące polecenie: *133*150*89278965786#. Przy czym abonent może być nie tylko przez użytkownika „Megafonu”, ale i przez użytkownika innego operatora komórkowego. Jednak przy tym cena usługi będzie się nieco różnić od kosztów usług świadczonych abonentowi „Megafonu”.
6
Po wysłaniu zapytania w ciągu kilku minut na telefon nadawcy (w tym przypadku – na telefon przyjdzie sms z kodem do potwierdzenia przelewu. Jeśli wpiszesz ten kod i pójdzie w odwrotnym wiadomości na podany numer, pieniądze z konta zostaną przekazane na konto innego użytkownika.
7
Rozmówcy, sprawuje przelew środków z konta, należy wziąć pod uwagę, że przy doładowaniu konta użytkownika operator „Megafon” prowizja za przelew wynosi 6 procent od kwoty przelewów .Jeśli można przelać pieniądze do rozmówcy innego operatora, opłata pobierana jest zgodnie ze stawkami usługi „płatności Mobilne”.
8
Należy pamiętać, że prowizję płaci abonent, który przelew środków z rachunku jednego telefonu na konto innego numeru. Dla odbiorcy usługa będzie bezpłatna. Ponadto, należy pamiętać, że tę operację dziennie można wykonać tylko trzy razy, a w ciągu miesiąca – nie więcej niż dziesięć razy.
9
Osoby, sprawującej telefony tłumaczenie, przed wykonaniem kwerendy należy sprawdzić stan swojego konta. Można to zrobić, wpisując z telefonu polecenie *100#. Jest to konieczne do tego, aby zgodnie z tą usługą mobilnego tłumaczenia, na osobistym rachunku telefonu zabrakło środków do ich zaliczenia do innej osoby. W przeciwnym razie wykonanie tego polecenia będzie niemożliwe.
10
Jak poinformowano na oficjalnej stronie operatora w dziale „Telefon tłumaczenia”, Minimalna kwota jednorazowej wpłaty na telefon przelewu wynosi 1 złotych, maksymalna kwota jednorazowej płatności może być nie więcej niż 15000 rubli. Całkowita kwota płatności dokonanych w ciągu dnia nie powinna przekraczać 40000 rubli. Podobna kwota podana do łącznej kwoty wypłat dokonanych za miesiąc.
11
Jeśli coś nie jest jasne w sprawie świadczenia usługi „Telefon tłumaczenia”, należy poprosić o pomoc w centrum kontaktu z klientem – miesięczną usługę „megafon”. W tym celu wybierz z telefonu komórkowego numer 0500 i poczekaj na połączenie z operatorem (konsultantem). W przypadku braku pod ręką telefonu komórkowego można wykonać połączenie
Z innego telefonu (stacjonarnego). Aby to zrobić, wpisz 8 (800) 550-05-00.
Z innego telefonu (stacjonarnego). Aby to zrobić, wpisz 8 (800) 550-05-00.
Należy zwrócić uwagę
W gabinecie niektórych oddziałów „Megafon” brakuje zakładki „Popularne usługi”. W tym przypadku trzeba będzie zadzwonić na infolinię lub skontaktować się z centrum kontaktu z klientem.
Porada
Powiedz znajomym, że abonent „Megafonu” nawet przy zerowym bilansie może skorzystać z usługi „Obiecany płatność”. Aby to zrobić, trzeba tylko wysłać sms z podaniem kwoty (100 lub 300) na numer 0006.
Kategoria:
Telefony komórkowe