Wyciąg z REGON jest wydawany na podstawie informacji zawartych w Federalnym urzędzie skarbowym. W każdym regionie ma swoje lokalne bazy, gdzie wszystkie informacje są najbardziej dokładne. Aby naprawić zauważającego błąd w wynikowym dokumencie, należy zwrócić się do funduszu biura ИФНС.
Trzeba
- – oświadczenie;
- – REGON;
- – NIP;
- – UAH;
- – statut;
- – wyciąg z nieprawidłowymi informacjami;
- – kserokopie wszystkich dokumentów z potwierdzoną zapewnieniem.
Instrukcja
1
Błędy mogą być postrzegane w standardowej lub rozszerzonej wyciągu z jednolitego rejestru. Do czasu skorygowania informacji, są one uważane za prawdziwe bez względu na to, że przedsiębiorstwo może potwierdzić błędność w każdym punkcie wyciągi innymi dokumentami, na podstawie których zostały wprowadzone informacje w rejestrze..
2
Niezależnie z czyjej winy wprowadzone błędne dane w REGON, i z jakiego powodu należy je naprawić, wszystkie koszty zmian i wprowadzenia wiernych informacji spoczywa na barkach osoby prawnej. Ponadto szefostwa firmy mogą wynieść kara administracyjna w sprawie udzielenia błędnych danych, na podstawie których zostały wprowadzone błędne wpisy (artykuł nr 14.24 „Kodeksu postępowania administracyjnego”).
3
Jeśli w rejestrze wszystkie informacje są prawdziwe, ale przy tym na wyciągu są podane błędne informacje, błąd naprawia upoważniony pracownik powiatowy urząd skarbowy, który wynosił i sprawdzałem wyciąg.
4
Aby naprawić błąd w wyciągu z REGON, przedstawić oświadczenie jednolity formularz nr 14001, wprowadź w nim UAH błędnych wpisów, liczba wydanych wyciągu.
5
Ponownie będziesz musiał okazać REGON, NIP, UAH, statut przedsiębiorstwa, błędne wyciąg, którą otrzymałeś, notarialnie poświadczone kserokopie wszystkich dokumentów.
6
Terminy dokonywania zmian stanowią 7 dni roboczych od zgłoszenia. Koszt usługi wynosi 4000 zł. Wszystkie usługi notarialne w заверке dokumentów w łącznej wartości usługi nie wchodzą, i będziesz płacić oddzielnie.
7
Aby taka sytuacja, jak błędne informacje w wyciągu z REGON nie zdarzyła się z tobą w najbardziej nieodpowiednim momencie, gdy wyciąg chcesz pilnie i od terminowego otrzymania wiele zależy, po rejestracji jako osoby prawnej natychmiast otrzymasz rozszerzoną wyciąg i sprawdź w nim informacje, сверив z oryginałami dokumentów.
Kategoria:
Sporządzenie dokumentów