Jak naprawić błąd w wyciągu z REGON

Wyciąg z REGON jest wydawany na podstawie informacji zawartych w Federalnym urzędzie skarbowym. W każdym regionie ma swoje lokalne bazy, gdzie wszystkie informacje są najbardziej dokładne. Aby naprawić zauważającego błąd w wynikowym dokumencie, należy zwrócić się do funduszu biura ИФНС.

Jak naprawić błąd w wyciągu z REGON

Trzeba

  • – oświadczenie;
  • – REGON;
  • – NIP;
  • – UAH;
  • – statut;
  • – wyciąg z nieprawidłowymi informacjami;
  • – kserokopie wszystkich dokumentów z potwierdzoną zapewnieniem.

Instrukcja

1
Błędy mogą być postrzegane w standardowej lub rozszerzonej wyciągu z jednolitego rejestru. Do czasu skorygowania informacji, są one uważane za prawdziwe bez względu na to, że przedsiębiorstwo może potwierdzić błędność w każdym punkcie wyciągi innymi dokumentami, na podstawie których zostały wprowadzone informacje w rejestrze..
2
Niezależnie z czyjej winy wprowadzone błędne dane w REGON, i z jakiego powodu należy je naprawić, wszystkie koszty zmian i wprowadzenia wiernych informacji spoczywa na barkach osoby prawnej. Ponadto szefostwa firmy mogą wynieść kara administracyjna w sprawie udzielenia błędnych danych, na podstawie których zostały wprowadzone błędne wpisy (artykuł nr 14.24 „Kodeksu postępowania administracyjnego”).
3
Jeśli w rejestrze wszystkie informacje są prawdziwe, ale przy tym na wyciągu są podane błędne informacje, błąd naprawia upoważniony pracownik powiatowy urząd skarbowy, który wynosił i sprawdzałem wyciąg.
4
Aby naprawić błąd w wyciągu z REGON, przedstawić oświadczenie jednolity formularz nr 14001, wprowadź w nim UAH błędnych wpisów, liczba wydanych wyciągu.
5
Ponownie będziesz musiał okazać REGON, NIP, UAH, statut przedsiębiorstwa, błędne wyciąg, którą otrzymałeś, notarialnie poświadczone kserokopie wszystkich dokumentów.
6
Terminy dokonywania zmian stanowią 7 dni roboczych od zgłoszenia. Koszt usługi wynosi 4000 zł. Wszystkie usługi notarialne w заверке dokumentów w łącznej wartości usługi nie wchodzą, i będziesz płacić oddzielnie.
7
Aby taka sytuacja, jak błędne informacje w wyciągu z REGON nie zdarzyła się z tobą w najbardziej nieodpowiednim momencie, gdy wyciąg chcesz pilnie i od terminowego otrzymania wiele zależy, po rejestracji jako osoby prawnej natychmiast otrzymasz rozszerzoną wyciąg i sprawdź w nim informacje, сверив z oryginałami dokumentów.
logo

Możliwość dodawania komentarzy nie jest dostępna.