Jak naprawić umowa kupna-sprzedaży mieszkania

Umowa kupna-sprzedaży – to tytuł dokument potwierdzający zakup mieszkania. W przypadku uszkodzenia lub zgubienia dokumentu można go odzyskać, po otrzymaniu duplikatu w ФУГРЦ, u notariusza lub usunąć kserokopię u sprzedawcy, u którego znajduje się drugi egzemplarz.

Jak naprawić umowa kupna-sprzedaży mieszkania

Trzeba

  • – duplikat umowy z kancelarii notarialnej;
  • – duplikat z ФУГРЦ;
  • – kserokopia od sprzedającego;
  • – zaświadczenie z WIT;
  • – zaświadczenie z urzędu podatkowego.

Instrukcja

1
Jeśli straciłeś umowę kupna-sprzedaży na zakup mieszkania, ale przy tym zawarł go w kancelarii notarialnej, należy skontaktować się z notariuszem w miejscu wystawienia dokumentu. Zapłać opłatę za usługi. Otrzymasz duplikat w krótkim okresie czasu.
2
Jeżeli umowa zostanie zgubiony, ale na niego dokonana rejestracja praw własności, które zaczęły wykonywać z 31 stycznia 1998 roku na podstawie, która weszła w życie Federalnej ustawy nr 122-Ф3 o jednolitej rejestracji transakcji z nieruchomościami, skontaktuj się z wnioskiem w ФУГРЦ. W rejestratorze centrum została kserokopia wszystkich przedstawionych dokumentów, na podstawie których dokonano państwowej rejestracji praw własności. Zapłacisz państwową cło, otrzymasz kserokopię dokumentu poświadczoną pieczątką ФУГРЦ.
3
Od 1 stycznia 1996 roku załatwienie wszelkich umów wolno produkować w formie pisemnej. Jeśli nie zwracali się do notariusza i nie dokonano prawa własności, z powodu tego, że ustawa o jednolitej rejestracji weszła w życie za dwa lata, to odzyskać utracony lub zniszczony umowę można tylko w jeden sposób. Sprawdź sprzedawcy i poproś, aby usunąć z jego kserokopię egzemplarza umowy.
4
Jeśli odnaleźć sprzedawcy mieszkania i uzyskać drugi egzemplarz umowy do zdejmowania kserokopie niemożliwe, to nie będzie w stanie uzyskać duplikat umowy kupna-sprzedaży nigdzie. W tym przypadku do filmu dokumentalnego potwierdzenia, że jesteś użytkownikiem mieszkania, skontaktuj się z WIT i napisz wniosek o wydanie zaświadczenia o właścicielu mieszkania.
5
Zmiana właściciela mieszkania jest zawsze stała w miejscowym urzędzie skarbowym do naliczenia podatku dochodowego na nazwisko nowego właściciela. W urzędzie skarbowym nie mogą wydać duplikat umowy, tak jak go tam po prostu nie ma, ale potwierdzić, że jesteś podatnikiem i okresy, które płacisz podatek nawet bardzo możliwe. Dlatego skontaktuj się z określonej instytucji i poprosić o zaświadczenie, potwierdzające zapłacenie podatków.
logo

Możliwość dodawania komentarzy nie jest dostępna.