Jak dokręcone 100 razy

To pierwsze ćwiczenie, z którego zaczynają się każdy, kto zdecydował się na kroki na drodze do kulturystyki lub po prostu stać się silniejszy – to chyba ciągnięcie na drążku. W jaki schemacie dojść do takich ogromnych sukcesów, jak ciągnięcie 100 razy?

Jak dokręcone 100 razy

Instrukcja

1
Vis na nadprożu na czas.

To ćwiczenie ćwiczy chwyt pędzla, wzmacnia i rozciąga ścięgna i mięśnie, ćwiczy w was wytrzymałość. Im dłużej będziesz w stanie tak wisieć, tym lepiej.

Nie warto zbyt trzymać się będzie na pierwszych treningach, ręce będą bardzo boleć.

2
Negatywne powtórzenia.

Umieścić pod poprzeczkę krzesło, przyjmij pozycję krańcową, podbródek nad poprzeczką, nogi kilkakrotnie i jak można wolniej распрямляйте ręce. Stale zwiększać ilość powtórzeń i czas migawki.

3
Połowiczne podjazdy i zjazdy.

Możemy przejść do ćwiczeń bardziej trudne. Jeśli już opanowali pierwszymi dwoma, to dasz sobie z tym radę doskonale.

Postaw krzesło pod poprzeczkę, przyjmij pozycję krańcową, podbródek pod ramionami, opuść nogi i jak można wolniej распрямляйте ręce do pozycji 90 stopni między бицепсом i przedramieniem. Po osiągnięciu takiego stanu, zacznij powoli podnosić do pozycji wyjściowej. Na początku drogi, jeśli sił brakować nie będzie, to pomóż sobie lekko nogami, począwszy od krzesła. Stale zwiększać ilość powtórzeń.

4
Drabinka.

W tym ćwiczeniu trzeba przemian połowiczne powtórki z negatywnymi.

5
„Spójrz za płotem”.

Umieścić krzesło pod poprzeczkę, zapoznać się pozycja początkowa vis na progu, i jak można wolniej подтягивайтесь do pozycji 90 stopni między бицепсом i przedramieniem. Jak można mniej pomagaj sobie nogami i maksymalnie ciągnąć ręce. Po osiągnięciu takiego stanu, zacznij powoli opuszczać się w pozycji wyjściowej. Stale zwiększać ilość powtórzeń.

6
Przed wykonaniem ćwiczeń dobrze popracujcie nad ramionami i rób rozgrzewkę. Jeśli pomagając sobie nogami, to uważaj aby ta pomoc była minimalna, cała koncentracja musi być na mięśniach rąk. Po treningu rozciągnąć wszystkie mięśnie, więc szybciej wróci.
logo
Article Categories:
Inne sporty

Comments are closed.