Jak dodać samochody do need for speed underground 2

Jednym z niewątpliwych zalet gry Need for Speed Underground 2 jest możliwość instalować i wymieniać używane modele samochodów. Wybór modeli jest wystarczająco duży i obejmuje krajowych i maszyny.

Jak dodać samochody do need for speed underground 2

Trzeba

  • – NFS-CfgInstaller.exe;
  • – Nfs Tex_Ed.

Instrukcja

1
Upewnij się, że usunięte wszystkie modele samochodów wybranej marki, w których zostały wprowadzone zmiany (tuning), ponieważ obecność takich maszyn może spowodować utratę funkcjonalności gry. Pobierz wszystkie powyższe niezbędne elementy zabudowy i rozwiń pobrany folder wybranego modelu samochodu. Upewnij się, że pliki z nazwami Geometry.bin i Textures.bin, a następnie przejdź do folderu zawierającego pliki gry Need for Speed 2 Underground. Rozwiń folder o nazwie Cars, przeznaczony do przechowywania plików używanych modeli maszyn i określ konieczności wymiany.
2
Rozwiń znaleźć folder, a następnie określ pliki z nazwami Geometry.bin i Textures.bin. Wymień te dwa pliki o tej samej nazwie pliki z pobranego folderu wybranego modelu samochodu i potwierdź zaznaczenie opcji w oknie dialogowym żądania systemu. Wróć do folderu wybranej do instalacji samochodu i uruchom aplikację NFS_CfgInstaller.exe. Wprowadź pełną ścieżkę do lokalizacji folderu gry w wyświetlonym oknie głównym programu i zatwierdź swój wybór, naciskając przycisk OK. Wprowadź pełną ścieżkę do folderu nadający się do instalacji samochodu w następnym oknie dialogowym aplikacji, do momentu pojawienia się komunikatu o skuteczności przeprowadzonej operacji.
3
Jeszcze raz wróć do folderu załadowanego modelu samochodu i znajdź plik o nazwie Secondary_Logo.dds do instalacji oryginalnego logo wybranej maszyny. Uruchom aplikację NFS Tex_Ed i wprowadź następujące katalogu do pliku FrontB.lzc:dysk:Program FilesNeed for Speed Underground 2Frontend w głównym oknie programu. Rozwiń znaleziony plik, a następnie określ konieczności wymiany tekstury w wyświetlonym oknie dialogowym. Wymień ją na żądanym plikiem Secondary_Logo.dds i upewnij się w stosowaniu wybranych zmian.
logo
Article Categories:
Więcej

Comments are closed.