Jak ćwiczyć siłę uderzenia

Siła uderzenia jest ważna dla większości kontaktowych sztuk walki. Jego odpracowaniem trzeba zajmować się praktycznie na każdym treningu, aby osiągnąć wysokie wyniki w tym rejestrze.

Jak ćwiczyć siłę uderzenia

Trzeba

  • – rękawice;
  • – bandaże;
  • – макивара;
  • – gruszka/worek;
  • – łapy bokserskie.

Instrukcja

1
Naucz się prawidłowej techniki uderzenia. Zanim bić na siłę, trzeba dobrze rozumieć właściwy załączanie pięści. W przeciwnym razie, można łatwo go wybić lub uzyskać inną poważną kontuzję. Poproś trenera pokazać, jak trzeba trzymać pięść przy uderzeniu i jak prawidłowo skręcać palce wokół niego. Pyram wszystko aż na powietrzu. Niech to będzie rozgrzewką przed głównym zadaniem na każdym treningu.
2
Zacznij samodzielnie doskonalić umiejętności uderzeń na макиваре. Po rozważeniu techniki ważne jest, aby zabezpieczyć tę umiejętność. Nawiń bandaże i załóż rękawice bokserskie. Podejdź do макиваре i nałóż wpływ każdej ręki. Potem – „dwójki”, „trójki”, ponownie „dwójkę” i „trójkę”. Alternatywne kombinacje.
3
Należy uważać, aby ramię w pełni выпрямлялось przy nakładaniu uderzenia. Nie zapominaj także o pracy nóg. Poruszają się w kierunku ruchu rąk. Każdy kolejny cios powinien być szybszy i silniejszy od poprzedniego. W tym tkwi klucz do sukcesu.
4
Zamocować siłę uderzenia na gruszy lub gruszkę. To już kolejny poważny krok, tak jak te pociski znacznie trudniejsze макивары. Do tego czasu można już nosić lekkie rękawiczki, ale mimo wszystko nie zapomnij skończyć bandaże.
5
Stosować każdy trening nie mniej niż 300 uderzeń na gruszy, stale zwiększając tempo i siłę. Poproś partnera lub trenera utrzymać pocisk, aby się nie zadaje. Odpowiadać na wszystkie jego uwagi, prostuje techniki lub zwiększając szybkość i siłę uderzenia.
6
Praca z trenerem. Teraz, kiedy twoja pięść już przystosował się do ciężkiej pracy, zabezpieczyć wynik. Poproś nauczyciela założyć na obie ręce, łapy bokserskie. Zrób kilka разминочных uderzeń. Potem przystąpić do kombinacji w 2-3 uderzenia z rzędu, zwiększając za każdym razem moc nakładania.
7
Rób tak, aby trener sam bezwiednie ruszył z powrotem po każdej kombinacji. W ten sposób się na niego zwrotnym ruchem. Wykonać tę pracę w ciągu 30-40 minut na każdym szkoleniu. Z czasem będziesz w stanie dostarczać bardzo silny i szybki cios.
logo
Article Categories:
Inne sporty

Comments are closed.