Za lata pracy doświadczeni prawnicy нарабатывают pewną bazę klientów. Ale często potrzebują nowych klientów. W ogóle, adwokat rzadko świadczy usługi ograniczonej liczby klientów – znacznie ważniejsze dla specjalisty tego profilu renoma i znajomość przepisów.
Trzeba
- – strategia marketingowa;
- – kontakty biznesowe z kolegami.
Instrukcja
1
Opracuj strategię marketingową. Prawnicy często publikują ogłoszenia o świadczenie usług w gazetach, czasopismach i na stronach internetowych. Tworzenie skutecznej reklamy — to oddzielne zadanie, które wymaga szczegółowego podejścia. Staraj się uczyć podobną reklamę swoich kolegów, i utwórz тезисный lista informacji, który powinien być widoczny w ogłoszeniu.
2
Wybór samego publikacji zależy od grupy docelowej. Adwokat specjalizujący się w sprawach przestępstw gospodarczych i prawnik бракоразводным procesów z oczywistych względów rzadko publikują ogłoszenia o swoich usługach w jednym wydaniu.
3
Zamów partię reklamowych, wizytówek. Muszą się różnić od osobistych. Tak, na odwrotnej stronie karty powinna być wniesiona informacje o prawniku: doświadczenie w pracy, data otrzymania świadectwa pr.
4
Poproś kolegów polecić swoim klientom w przypadku, gdy potrzebują w barach usługach profilu lub jeśli kolega jest zajęty pracą nad innymi sprawami. Z kolei, zapewnij adwokata w tym, że wy zrobicie to samo. Zostaw w biurze koledzy partię swoich wizytówek. Takie same wizytówki przekazywać wszystkim klientom oraz potencjalnym klientom, którzy, nie decydując się na wynajęcie adwokata, ogranicza się do podstawowej porady.
5
Przeanalizuj nasycenie rynku usług prawniczych branży w oddzielny region. Niedostateczny klienta strumień może być związana z tym, że rynek jest nasycony specjalistami, którzy wieloletnim doświadczeniem udało się tworząc gęstą klientów odbiorców.
6
W takich przypadkach należy rozważyć przeniesienie się w inny region. Najlepiej wybrać region z wysokim poziomem dochodów. Zrób listę potencjalnych obszarów do przeprowadzki i spróbuj skontaktować się z lokalnymi коллегиями prawników. Koledzy mogą podzielić statystycznej i sytuacją w zakresie usług prawniczych regionu.
Kategoria:
Biznesowa komunikacja i etyka