Jak sporządzić prognozy rachunek zysków i strat

Prognozy rachunek zysków i strat stanowi formę sprawozdawczości finansowej,która składa się przed rozpoczęciem planowanego okresu i pokazuje wyniki planowanej działalności produkcyjnej. Jest on wystawiony dla ustalania i księgowania płatności podatku dochodowego przy obliczaniu zmiany wielkości środków w budżecie funduszu firmy.

Jak sporządzić prognozy rachunek zysków i strat

Instrukcja

1
Wydrukuj górnym prawym rogu dokumentu, jego tytuł: „Prognozy sprawozdanie z zysków i strat”. Obok określ datę sporządzenia raportu i nazwa firmy.
2
Zrób tabelę. Predykcyjnym raport powinien być sporządzony na podstawie tych danych, które znajdują się w budżetach sprzedaży o koszty sprzedanych produktów, a także na bieżące koszty. Należy przy tym dodać informacje na temat innych zysków, innych wydatków i wysokości podatku dochodowego.
3
Podziel kolumny według miesięcy, jeśli żądasz predykcyjnym raport na rok. Jeśli jest on przewidziany był z góry na kilka lat, to można pokonać kolumny na lata. Przy tym pierwszym wierszu pierwszej kolumny zostaw puste, ponieważ to właśnie pod nią, w kolejnych wierszach trzeba będzie wprowadzić nazwę następujących wskaźników: kapitał startowy, przychody ze sprzedaży, koszty zrealizowanego produktu, единоразовые koszty, koszty stałe, całkowity zysk, łączna kwota kosztów.
4
Przesuń ocenę kosztów. Do tego zbuduj model kosztów, za pomocą której nastąpi automatyczne przeliczanie tego wskaźnika w zależności od zmian różnych czynników zużycia określonych zasobów lub cen.
5
Poświęćcie kilka wierszy w tabeli kosztów produkcji. Wprowadź dane w początkowym materialnym zapasów, koszty transportu przy zakupach, ilości towarów do sprzedaży. Następnie wyświetl sumę końcowych zapasów.
6
Podziel единоразовые koszty na kilka części: rejestracja, narzędzia. Następnie podzielić koszty stałe przedsiębiorstwa na następujące grupy: podatki, reklama, płace, składki na fundusz emerytalny, materiały eksploatacyjne.
7
Dokonaj planowane dane zebrane w tabeli. Po tym należy wykonać wszystkie niezbędne obliczenia sum.
logo
Article Categories:
Biznesowa komunikacja i etyka

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *