Jak zrezygnować z przetargu

Wiele organizacji, które organizują przetargi, gdzie odbywa się konkurs wybór potencjalnych dostawców produktów. Warunki przetargu określa ta firma, która chce znaleźć najbardziej korzystnych kontrahentów. Jeśli nie chcesz wziąć udział w konkursie, możesz zrezygnować, pisząc list do przedsiębiorstwa, объявившему przetarg.

Jak zrezygnować z przetargu

Trzeba

  • – dokumenty firmy;
  • – warunki przetargu;
  • – do ogłoszenia lub zaproszenia do składania ofert;
  • – dane firmy, объявившей przetarg.

Instrukcja

1
Warunki przetargu ustalają jego organizatorzy. Uczestnikom konkursu musi być w pełni przedstawione niezbędne informacje, w tym o konkurencji, które zgłoszone w eliminacjach.
2
Na przygotowanie przetargu musi mieć co najmniej 2-3 tygodni. Jeśli ci przyszło zaproszenie na konkurs, do którego pozostało mniej niż siedmiu dni, masz prawo zrezygnować z udziału, tak jak informacja ma charakter formalny, a zwycięzca już wcześniej wybrany. W takim przetargu lepiej nie uczestniczyć, ponieważ można po prostu stracić swój czas zmarnowany.
3
Odstąpienie od przetargu należy sporządzić na papierze firmowym firmy. Na nim powinny zawierać dane przez analogię z biznesowym list-odpowiedź.
4
W lewym górnym rogu wpisz nazwę organizacji, która ogłosiła przetarg. Wprowadź adres jej siedziby, numer telefonu kontaktowego oraz, w miarę możliwości, adresuje list-awaria jednego z organizatorów przetargu. Zazwyczaj im jest dyrektor generalny firmy lub kierownik jednego z działów firmy.
5
W prawym rogu listy umieść stempel firmy. Jego firma nie ma go, to wpisać nazwę organizacji na podstawie dokumentów statutowych lub danych osobowych osoby fizycznej, jeśli ОПФ twojej firmy jest „przedsiębiorcą”. Wprowadź adres siedziby firmy, numer telefonu kontaktowego.
6
Pod danymi odbiorcy wpisać datę i numer przychodzącego dokumentu (powiadomienia, zaproszenia do składania ofert), napisz jego nazwę. Wprowadź numer, datę pisma-rezygnacji zgodnie z kolejnością ustaloną przepisami biurowej.
7
Na środku napisz słowa: „Szanowny(aya)…”, a następnie wpisać imię i nazwisko odbiorcy (jeżeli są znane) lub skontaktuj się w ogóle do organizatorów przetargu, na który zaproszeni lub złożyli wniosek o udział w nim. Spis treści dokumentu musi zawierać datę przeprowadzenia konkursu, nazwy selekcji, nazwy organizacji lub osobowych dane indywidualnego przedsiębiorcy, a także pokoje licytacji.
8
Uwydatniają powód, dla którego rezygnuje się z udziału w przetargu. Wprowadź ją w treści listu. Napisz, że w przyszłości współpracować, ale tym razem nie będzie w stanie walczyć o pierwsze miejsce w handlu. Wpisać nazwę stanowiska, dane osobowe osoby, w imieniu którego sporządzany jest dokument.
logo
Article Categories:
Biznesowa komunikacja i etyka

Comments are closed.