Jak znaleźć klienta na przewozy

Rynek przewozów towarowych dziś charakteryzuje się wysoką konkurencją i zauważalnym wzrostem popytu w sezonie. Mimo, że firm świadczących usługi w zakresie dostawy towarów, wystarczająco dużo, nowo otwierana firma może znaleźć swoją niszę. Doskonała jakość usług, konkurencyjne ceny i właściwe podejście do poszukiwania i utrzymania nowych klientów – główne czynniki sukcesu takiej firmy.

Jak znaleźć klienta na przewozy

Trzeba

  • – dostęp do internetu;
  • – baza danych;
  • – papier firmowy.

Instrukcja

1
Znajdź żadnych większych telefoniczna lub e-bazę danych firm, które mogą potrzebować w usługach transportowych. Zrób próbkę przedsiębiorstw, z którymi planujemy nawiązać kontakt. Najedź na temat każdej z nich i krótką pomoc, aby utworzyć bardziej jasne wyobrażenie o specyfice pracy.
2
Przedstaw jedną lub kilka unikalnych ofert, które będą korzystne odróżnić twoją firmę od konkurencji. Na przykład, opracuj system rabatów dla stałych klientów lub wprowadź usługę darmowych prac ładunkowych.
3
Sporządź typowa oferta handlowa na papierze firmowym. Zwięźle i krótko podsumuj istotą sprawy, wprowadź podstawowe opłaty i rodzaje transportu, które czynicie. Należy koniecznie włączyć do tekstu swoje główne przewagi konkurencyjne.
4
Wyślij oferta na wybranym firmom. Po pewnym czasie zadzwoń do każdej firmy i zapytaj, zdobyte czy wasze nawrócenie. W trakcie krótkiej rozmowy, można dowiedzieć się, czy rzeczywiście ta firma potrzebuje twoich usług. Postaraj się ułożyć rozmowę w taki sposób, aby zainteresować klienta i móc później przypomnieć sobie na nowo.
5
Przeanalizuj rynek niszowych MEDIÓW twojej miejscowości. Staraj się umieścić reklamę o swoich usługach w najbardziej obiecujących nośnikach. Na przykład, w małym mieście dla firmy, świadcząca usługi prywatnych transportu, bardziej aktualne ogłoszenia w popularnej gazecie, niż reklama w dużym samym wydaniu.
6
Utwórz korporacyjną stronę internetową-wizytówkę. Umieść na nim informację o posiadanych środków transportu, o cenach i rodzajach wykonywanych prac. Zrób funkcję zamówienia usługi przewozowe. Tak potencjalni klienci będą mogli o wiele szybciej skorzystać z państwa sugestiami.
logo

Możliwość dodawania komentarzy nie jest dostępna.