Jak złożyć przestoje z winy pracownika

Prawa pracy federacji ROSYJSKIEJ dostępne są trzy opcje bezczynności: z winy pracownika z winy pracodawcy i niezależnych od obu powodów. Główną różnicą przestoju z winy pracownika w tym, że w tym okresie nie opiera się naliczyć wynagrodzenie. Dlatego poprawne wykonanie przestoju z winy pracownika, jak najbardziej konfliktowej sytuacji, szczególnie ważne jest, aby zabezpieczyć pracodawcy od problemów z inspekcją pracy i procesów sądowych.

Jak złożyć przestoje z winy pracownika

Trzeba

  • – akt potwierdzający winę pracownika w prosty;
  • – odbicie przestoju w formach T-12 T-13;
  • – rozkaz o przeniesieniu pracownika w prosty.

Instrukcja

1
Jak tylko dowiedział się o konieczności przenieść pracownika w prosty pod jego nadzorem, sporządzić raport, w którym udokumentowane i możliwie szczegółowo ustalić okoliczności, które doprowadziły do łatwą i świadczące o winie w tym właśnie pracownika. Na przykład, jeśli ktoś złamał maszyna w życie umyślnego lub rażącego niedbalstwa naruszenia technologii.
2
Jeśli pracownik odmawia podpisania aktu, prześlij ten dokument pocztą na jego adres domowy z potwierdzeniem odbioru i inwentaryzacji inwestycji.
3
W razie potrzeby zwróć specjalisty, który jest kompetentny, aby zrobić odpowiednie wnioski. Ustawa nie wymaga aktu lub ekspertyzy. Ale jeżeli pracownik zwróci się do sądu lub urzędu skarbowego w pracy z tymi dokumentami masz większe szanse, aby udowodnić swoją rację.
4
Niezależnie od przyczyn bezczynności go fakt ten powinien znaleźć odzwierciedlenie w ujednoliconej formy T-12 T-13, używanych небюджетными organizacjami w celu ewidencji czasu pracy i kalkulacji wynagrodzeń. Prosty z winy pracownika odbija się w nich cyfrowym kodem „33” lub word „PW”.
5
Przygotuj rozkaz o przeniesieniu pracownika w najprostszy z winy pracownika. Surowa ustawodawczej formy tego dokumentu nie, jest w porządku jest dowolna. Jednak wszystkie istotne okoliczności w nim wskazane odzwierciedlać możliwie szczegółowo.
6
Okres bezczynności prawnie w żaden sposób nie jest ograniczony. W praktyce optymalnie odzwierciedlenia w zarządzeniu przybliżony czas (np. jeden tydzień na naprawę lub wymianę czerpiący pracownikiem awarii sprzętu) , które należy na eliminację przyczyn bezczynności. W razie potrzeby zawsze można przedłużyć prosty lub możliwości wycofania się z niego pracownika przed terminem. Aby to zrobić, wystarczy przygotować nowy odpowiedni rozkaz.
logo
Kategoria:
Więcej

Możliwość dodawania komentarzy nie jest dostępna.