Jak obliczyć natężenie pracy

Intensywność pracy – to energia, którą zużywa pracownicy za jedną jednostkę czasu pracy. Obliczanie natężenia odbywa się poprzez dłuższy analizy średnich wskaźników wydajności. Ta funkcja musi być powierzone dział wycen pracy.

Jak obliczyć natężenie pracy

Trzeba

  • Kalkulator.

Instrukcja

1
Licz intensywność pracy według wzoru I=K/W, gdzie I – to intensywność pracy, K – ilość wydanych produktów, – czas, na który została wydana pewną ilość produktów.
2
Aby się nie pomylić w obliczeniach, нормировщик jest zobowiązany przeprowadzić analizę ilości wydanych produktów za określoną ilość czasu. Najbardziej dokładne są wyniki ogólnej analizy produktów wytwarzanych przez grupę pracowników, którzy są zaangażowani w jednym i tym samym trudem i mają tę samą kwalifikację.
3
Oblicz среднедневную intensywność należy według szacunków długi okres. Średnia wartość natężenia bardziej precyzyjne przy ustalaniu среднедневного wskaźnika w ciągu 12 miesięcy. Do obliczenia złóż łączna ilość produktów, wydanej za 12 miesięcy, podzielić przez liczbę godzin pracy, za które ten produkt został wykonany. Dostaniesz intensywność pracy jednego pracownika w ciągu jednej godziny czasu pracy. Wskaźnik ten będzie równy jedności, co odpowiada normalnej intensywności pracy.
4
Intensywność jest obliczana przy tłumaczeniu wszystkich pracowników o stałej wynagrodzenia na wynagrodzenie od produkcji, a także w przypadku zmiany warunków płatności stymulujące charakteru.
5
Obliczanie natężenia pracy na jednego pracownika prowadzi do niedokładnych wyników, tak jak nie da się przetłumaczyć wszystkich pracowników, którzy mają taką samą kwalifikacje i pracujących w tych samych warunkach przemysłowych, na produkcję dla pojedynczego wyniku. Tylko średnie wskaźniki mogą być stosowane do obliczania normalnej intensywności pracy.
6
Intensywność pracy, która mniej obliczonej jednostki, jest zmniejszona, ponad jednostki – podwyższonym. W zależności od tego można wprowadzić opcję w pozycji o премировании, który będzie regulować płatności promocyjnego charakteru.
logo
Kategoria:
Więcej

Możliwość dodawania komentarzy nie jest dostępna.