Aby uzyskać szczegółowe doskonałych połączeń z numeru, podłączonego do sieci „Megafon”, można skorzystać z systemem samoobsługi „Usługi serwisowe” na stronie internetowej, skontaktuj się z biurem firmy lub zadzwonić pod numer telefonu pomocy.
Instrukcja
1
Odwiedź oficjalną stronę firmy „Megafon”. Wybierz swój region obsługi na specjalnej karcie.
2
Znajdź na stronie głównej przycisk „Usługi serwisowe”. Kliknij na link.
3
Aby uzyskać hasło dostępu do systemu samoobsługi, jeśli nie otrzymywali wcześniej. Instrukcja uzyskania kodu znajduje się nad oknami wpisaniu hasła i numeru telefonu komórkowego, z którym zostanie wysłane na twój telefon w wiadomości SMS.
4
Wprowadź numer telefonu komórkowego i kod dostępu do systemu samoobsługi „Usługi serwisowe” w odpowiednie pola. Kliknij przycisk „Zaloguj się”.
5
Zapoznaj się menu główne systemu samoobsługowego. Kliknij w opcję „Stan konta”. W podmenu, które się pojawi, wybierz „Szczegóły połączenia”.
6
Wprowadź ustawienia zamówienia szczegółów połączeń w specjalnych oknach. Możesz wybrać dowolny okres czasu w ciągu ostatnich pięciu miesięcy. Wpisz adres e-mail lub numer faksu, na który chcesz otrzymać raport. Można także ustawić hasło do otwarcia pliku archiwum (zip) i skorzystać z usługi sms-powiadomienia o gotowości do szczegółów. Po zakończeniu kliknij przycisk „Zamów”.
7
Sprawdź swój e-mail. Szczegóły konta przyjdzie w ciągu trzech godzin.
8
Odwiedź najbliższe biuro firmy „Megafon”. Adresy biur można znaleźć na oficjalnej stronie internetowej. Są one dostępne w dziale „Pomoc i obsługa” na stronie głównej. Zwrócić się do specjalisty z prośbą o przesłanie nam szczegółów połączeń za dany okres czasu, na twój adres e-mail.
9
Zadzwoń pod numer 8-800-333-0500 (połączenie w Rosji bezpłatny), poczekaj na połączenie z operatorem i zamów szczegóły połączeń. Będzie ona dostarczona faksem lub e-mailem. Firma „Megafon” oferuje swoim abonentom usługę uzyskania szczegółów konta za darmo.
Kategoria:
Telefony komórkowe