Zmianę taryfy w sieci „Megafon” na bardziej atrakcyjny, można na oficjalnej stronie internetowej spółki w systemie samoobsługowym „Usługi serwisowe” lub w jednym z biur.
Instrukcja
1
Odwiedź oficjalną stronę firmy „Megafon”. W górnym lewym rogu znajduje się przycisk „Usługi serwisowe”. Kliknij na nią.
2
Zaloguj się do systemu samoobsługowego. Aby to zrobić, wpisz w odpowiednie pola swój numer telefonu i hasło. Jeśli nie otrzymałeś kodu dostępu do systemu „Usługi serwisowe” wcześniej lub go nie pamiętasz, postępuj zgodnie z instrukcjami umieszczonymi nad polem wprowadzania numeru i hasła.
3
Należy zwrócić uwagę na pionowe menu w lewej części strony. Potrzebujesz opcję „Usługi i tempo”. Kliknij na niego – przed tobą pojawi się podmenu. Wybierz w nim pierwszy punkt „Zmiana planu taryfowego”.
4
Poznaj plany taryfowe, które są dostępne. Pamiętaj, że system samoobsługi pozwala wybrać dowolny tempo, dostępny w arsenale operatora, a jedynie te, które są notowane na głównej części wyświetlonej strony. Można ustawić konkretną datę, od której będzie obowiązywać nowy plan taryfowy. Jeśli chcesz wybrać jeden z innych dostępnych kontraktów, skontaktuj się z biurem firmy.
5
Wybierz najbardziej dogodny dla ciebie biuro „Megafon”. Ta informacja jest dostępna na stronie głównej oficjalnej strony internetowej w poziomym menu w dziale „Pomoc i obsługa”. Można skorzystać z wygodnym systemem wyszukiwania według nazwy stacji metra lub na karcie.
6
Odwiedź biuro „Megafon”. Wyjaśnij pracownikowi, który chcesz, aby przejść na inny plan, ale on nie jest dostępny w systemie samoobsługowym.
7
Wypełnij formularz otrzymany przez pracownika biura, wprowadź w nim plan, na który chcesz przenieść. Podaj specjalisty swój paszport. Połączenie do nowego planu taryfowego nastąpi w ciągu dwóch tygodni, na numer przyjdzie wiadomość sms. Pamiętaj, że za przejście z jednej taryfy na inną z rachunku jest pobierana opłata, jego rozmiar wynosi do 200 zł.
Kategoria:
Telefony komórkowe