Jak wyprowadzić mail na biurko

Każdy użytkownik internetu jest dość szybko przyzwyczaja się sprawdzać swoją skrzynkę kilka razy dziennie. Ludzie nawiązują sobie kilka skrzynek pocztowych. Nie jest bardzo wygodne otwierasz przeglądarkę, a potem po kolei wszystkie strony. Aby nie trzeba było tego robić, można zebrać całą pocztę w jedną skrzynię, a skrót klienta poczty e-mail lub odpowiedniej strony wynieść na biurko.

Jak wyprowadzić mail na biurko

Trzeba

  • – komputer z systemem Windows;
  • – połączenie z internetem;
  • – klient poczty e-mail.

Instrukcja

1
Podczas korzystania z klienta poczty e-mail skrót można utworzyć za pomocą menu „Start”. Przewiń do sekcji „Programy”, a w nim nazwę swojego klienta poczty e-mail. Kliknij na niego prawym przyciskiem myszy. Przed tobą pojawi się rozwijane menu, w którym znajduje się funkcja „Utwórz skrót”.
2
Wyciągnij myszy skrót na pulpit. Stanowi ikonę programu, a nazwa najczęściej wygląda jak „Skrót do…”. Jeśli nie bardzo ci odpowiada, stań na ikonę myszy i kliknij prawym przyciskiem. Możesz zmienić tytuł na taki, który ci się bardziej podoba. Na przykład, może to być tylko nazwa programu, bez słowa „skrót”.
3
Jeśli wolisz korzystać z sieci web, przejdź do swojej skrzynki pocztowej, a następnie skopiuj adres. Zamknij lub zminimalizuj okno przeglądarki i inne programy.
4
Stań myszy na pulpicie. Kliknij prawym klawiszem. Przed tobą pojawi się tabliczka, na szczycie której znajduje się funkcja „Utwórz” i strzałka. Utworzyć wniosek folder lub skrót. Wybierz drugie.
5
Przed tobą pojawi się jeszcze jedna tabliczka z okienkiem – „Umieszczenie skrótu”. Wpisz w okienko adres swojej skrzynki pocztowej. Kliknij przycisk „Dalej”.
6
System poprosi o wprowadzenie nazwy skrótu. Nazwij go tak, jak ci wygodnie. Może to być, na przykład, „Poczta na Рамблере”, „Mail.ru” i w ogóle wszystko, co ci się podoba. Kliknij przycisk „Gotowe”. Skrót pojawił się na pulpicie. Klikając na niego, po wyjściu od razu na stronę poczty. Co prawda, nie jest wykluczone, że po raz pierwszy trzeba wpisać login i hasło.
Należy zwrócić uwagę
Klient może informować o otrzymaniu nowych wiadomości. Na przykład w programie Microsoft Office Outlook można poprzez menu „Narzędzia” zmień ustawienia-mail. Znajdź zakładkę „Ustawienia”, a w niej – „Ustawienia”. Włącz „Zaawansowane opcje e-mail. Zobaczysz linię „Po otrzymaniu wiadomości” i kilka okien. Zaznacz pole wyboru tam, gdzie proponuje się informować o nowych wiadomościach.

Porada
Jeśli masz kilka skrzynek pocztowych, nie należy umieszczać wszystkie skróty na pulpicie. Można wybrać jeden i zbierać się w nim wszystkie e-maile. Wyjdź na stronę skrzynki pocztowej. Na niektórych serwerach można natychmiast znaleźć link „moduł pobierania poczty”. Wpisz w okienko adres żądanej skrzynki pocztowej i wprowadź hasło.

logo
Kategoria:
E-mail

Możliwość dodawania komentarzy nie jest dostępna.