Jak wypełnić charakterystykę warunków pracy

Charakterystyka warunków pracy – jest to podstawowy dokument przy przeprowadzaniu oceny stanu zdrowia pracownika. Jest on niezbędny do przejścia pracownika врачебно pracy komisji ekspertów lub medyczno-społecznej wiedzy, a także jest brane pod uwagę przy określaniu stopnia utraty zdolności do pracy i po nadaniu określonej grupy niepełnosprawności.

Jak wypełnić charakterystykę warunków pracy

Instrukcja

1
Charakterystyka warunków pracy pracownika zwykle napisane na specjalnym formularzu, chociaż firmowy formularz dla tego dokumentu nie jest wymagane. Tak więc, w górnej części arkusza (formularza) wprowadź dane pracownika: Imię, nazwisko, rok urodzenia, adres, telefon, miejsce (lub miejsca) studiów, specjalności nabyte. Określ, czy pracownika zachęty i nagrody za miejsca studiów.
2
Następnie sporządź krótki opis poprzedniej pracy pracownika. Podaj jak najwięcej szczegółów, gdzie wcześniej pracował scharakteryzowane pracownik, które to stanowisko zajmował, czy doszło do tłumaczenia na inne (lżejsze) miejsca pracy w związku z chorobą. Także napisz, czy u pracownika profesjonalne kontuzji, nie cierpi czy chorobami zawodowymi.
3
Następny punkt – wprowadź specjalność, w której pracownik pracuje na swoim przedsiębiorstwie. Sporządź charakterystykę pracy, wykonywanej przez daną osobą. Zwykle w tej charakterystyki są następujące czynniki: czas pracy i długość tygodnia pracy; godziny pracy (wymienne czy nie, czas trwania zmiany, czy nocne zmiany); ilość czasu, który pracownik w ciągu dnia spędza stojąc na nogach; średnia masa ładunków, które codziennie (co tydzień, co miesiąc) podnosi pracownik; ma czy przerwa na obiad; jaka jest temperatura w pomieszczeniu roboczym i wiele więcej.
4
Następnie określ, czy szkodliwe czynniki, które mogą działać na pracownika w ciągu dnia roboczego. Jeśli czynniki szkodliwe są, to napisz, jakie czynniki (np. podwyższony poziom hałasu), i czy jest możliwość ich usunięcia. Ustalić, jeździ, czy pracownik w służbowe podróże. Jeśli jeździ, to określ, jak często to robi i jaka jest średnia długość podróży służbowej pracownika.
5
Zaznacz, czy istnieje możliwość tłumaczenia pracownika na bardziej lekką pracę. Jeśli taka możliwość istnieje, to proszę określić, w jakim terminie tłumaczenie pracownika do innej pracy możliwe do wykonania.
6
Dalej dokument musi podpisać kierownik działu kadr, kierownik działu prawnego, etatowy lekarz przedsiębiorstwa (jeśli taki istnieje) i szef przedsiębiorstwa. Ustaw drukowanie i charakterystyka warunków pracy gotowa.
logo

Możliwość dodawania komentarzy nie jest dostępna.