Podczas instalowania aplikacji na telefony komórkowe Nokia pojawiają się problemy z certyfikatami. Problem został rozwiązany poprzez ich wyłączenia lub dostępu do contact center firmy.
Instrukcja
1
Przejdź do menu telefonu Nokia 5800 i przejdź do menedżera aplikacji. Przejdź do opcje, a następnie uruchom konfigurację oprogramowania położeniach ustawić wartość „Wszystkie” i sprawdzania certyfikatów zastosować właściwość „Wyłączone”. Jest to istotne w przypadkach, gdy urządzenie zgłasza błąd związany z nieobsługiwanym aplikacji lub po prostu błąd samego certyfikatu.
2
Jeśli masz w urządzeniu Nokia 5800 pojawia się komunikat „Certyfikat wygasł”, a aplikacja nie wymaga podpisu (dostępność zaktualizowanego certyfikatu), przejdź do menu ustawienia daty i czasu, zmień wartość na sześć miesięcy temu. Zainstaluj aplikację na swoim telefonie ponownie, po usunięciu jej, jeśli ona pozostanie, po czym ustaw prawidłową datę i godzinę.
3
W przypadku problemów z instalacją programów z rozszerzeniem *.sis zainstalować wersję programu przeznaczoną dla systemu operacyjnego Symbian 9.1. Jeśli to jest dostępne w twoim przypadku, w menu menedżera aplikacji powtórz czynności opisane w pierwszym akapicie na wyłączenie certyfikatów. Jeśli to nie pomoże, należy ustawić czas i datę na rok temu. To działa również w przypadkach, gdy pojawia się komunikat o nieobsługiwanym aplikacji, błąd w certyfikacie lub uszkodzenia w pliku instalacyjnym.
4
W celu rozwiązania problemów z certyfikatami użyj najprostsze rozwiązanie – zresetuj ustawienia telefonu Nokia 5800 do ustawień fabrycznych. To odbywa się z menu telefonu w trybie gotowości za pomocą wpisaniu kombinacji *#7370#. Kod odblokowujący po tym będzie 12345.
5
Należy pamiętać, że ta czynność usunie wszystkie pliki, kontakty i inne niestandardowe elementy z urządzenia mobilnego, dlatego najlepiej wcześniej zrób kopię danych na komputerze za pomocą parowania urządzenia w trybie synchronizacji.
Porada
Często aktualizuj oprogramowanie Nokia.
Kategoria:
Telefony komórkowe