Jak włączyć zdalny dostęp

Tworzenie i konfiguracja zdalnego połączenia do innego komputera pozwala wykonać kilka operacji, nie mając fizycznego dostępu do KOMPUTERA. Funkcja ta jest bardzo przydatna do konfiguracji komputerów w sieci z jednego miejsca.

Jak włączyć zdalny dostęp

Trzeba

  • – nowe konto;
  • – Radmin;
  • – Team Viewer.

Instrukcja

1
Jeśli chcesz, aby do komputera można podłączyć inne osoby, należy skonfigurować ustawienia zdalnego zarządzania KOMPUTEREM. Aby rozpocząć, należy utworzyć nowe konto. Wybierz dla niej tylko te prawa, które musi uzyskać osoba, подключающийся z innego komputera.
2
Otwórz panel sterowania i wybierz z menu „Konta użytkowników”. Otwórz opcję „Utwórz konto”. Wprowadź nazwę nowego konta. Wybierz jego typ: administrator lub użytkownik.
3
Należy ustawić hasło dla nowego konta. Jego stosowanie zapobiega niepożądanej ingerencji innych użytkowników w systemie. Przystąpić do konfigurowania zdalnego dostępu. Otwórz menu „Start” i przejdź do właściwości komputera.
4
Kliknij na link „Zaawansowane ustawienia systemu”, znajdującym się w lewej kolumnie. Po uruchomieniu nowego okna wybierz zakładkę „dostęp Zdalny”.
5
Zaznacz pole wyboru obok opcji „Zezwalaj na łączenie się tylko z komputerów, na których działa uwierzytelnianie na poziomie sieci”. Po aktywacji tej opcji kliknij przycisk „Wybór użytkowników”.
6
W nowym oknie kliknij przycisk „Dodaj”. Wpisz nazwę konta, które zostały utworzone do zdalnego podłączenia do komputera. Naciśnij przycisk Ok. Teraz kliknij przycisk „Zastosuj”, a następnie zamknij okno dialogowe.
7
Ważne jest, aby zrozumieć, że standardowy zdalny dostęp ma kilka wad. Jeśli chcesz zezwolić na pełny dostęp przyłącza użytkownika, należy stosować dodatkowe narzędzia, takie jak Team Viewer lub Radmin.
8
Nie zostawiaj funkcję zdalnego dostępu aktywnego bez wyraźnej potrzeby. Jej stosowanie może spowodować poważne szkody w systemie. Otwieraj dostęp tylko zaufanym osobom.
logo
Kategoria:
Więcej

Możliwość dodawania komentarzy nie jest dostępna.