Jak usunąć hasło z programu Excel

Zmiana lub usuwanie hasła pliku skoroszytu, arkusza, dostępu do wybranego zakresu stanowi jedną z najczęściej wykorzystywanych funkcji programu Excel, znajdującego się w pakiet biurowy Microsoft Office. Rozwiązanie zadania nie wymaga dołączenia dodatkowego oprogramowania i zapewnia standardowymi narzędziami aplikacji.

Jak usunąć hasło z programu Excel

Instrukcja

1
Otwórz główne menu systemowe Windows, klikając przycisk „Start”, a następnie rozwiń link „Wszystkie programy” do realizacji procedury anulowania ochrony hasłem, wybranej książki, arkusza lub dostępu do zakresu programu Excel. Rozwiń węzeł Microsoft Office, a następnie uruchom program Excel. Przejdź do anulowania zabezpieczenia hasłem dokument i kliknij menu „Plik” w górnej сервисеой panelu okna programu.
2
Wprowadź polecenie „Zapisz jako” i rozwiń menu „Narzędzia”. Wprowadź polecenie „ustawienia Ogólne” i wykonaj podwójne kliknięcie myszy na symbolach gwiazd w polu „Hasło do otwarcia”. Skorzystaj z przycisku funkcyjnego Del, aby wybrać żądaną czynność i zatwierdź swój wybór, naciskając przycisk OK. Autoryzuj wykonanie anulowania ochrony hasłem, wybranej książki, naciskając przycisk „Zapisz” i zastosuj zapisane zmiany, klikając przycisk „Tak” w oknie dialogowym żądania systemu.
3
Znajdź nadający się do złamania zabezpieczenia hasłem arkusza programu Excel i otwórz menu „Narzędzia” w górnej serwisowej panelu. Wprowadź ciąg „Ochrona”, a następnie użyj polecenia „usuń ochronę arkusza”. Autoryzuj wykonanie niezbędnych czynności na wprowadzenie swojego hasła w odpowiednie pole żądania systemu.
4
Skorzystaj z powyższym algorytmem działania, aby anulować ochronę dostępu do wybranego zakresu i wprowadź подкоманду „Zezwalaj na zmianę zakresów” w dziale „Ochrona” menu „Serwis”. Wprowadź do anulowania ochrony zakres w katalogu „Zakresy chronionego arkusza, odblokowane hasłem” i autoryzuj zastosowane zmiany naciskając przycisk „Usuń”.
5
Rozwiń menu „Narzędzia” w górnej serwisowej panelu okna programu Excel, aby anulować ochronę wybranej skoroszytu i wybierz opcję „Ochrona”. Użyj polecenia „usuń ochronę książki” i autoryzuj wykonywanie czynności wprowadzeniem hasła w odpowiednie pole żądania systemu. Należy zwrócić uwagę na to, że zniesienie ochrony hasłem skoroszytu programu Excel zakłada automatyczne usuwanie jej dziennika zmian i wyprowadza z kategorii „Ogólne”. Ochrona skoroszytu bez hasła zastrzega niej status „Wspólna”.
logo
Article Categories:
Więcej

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *