W samochodach z инжекторным silnikiem dość często występują problemy z zapłonem. Ponieważ regulacja zajmuje dużo czasu, często nie uświadamiają sobie tylko specjaliści, ale przy zachowaniu pewnych zasad można to zrobić samemu.
Instrukcja
1
Przygotuj się do regulacji zapłonu. Trzeba będzie ustawić właściwy kierunek kąta wyprzedzenia. Na początek odłącz od próżni-korektor silnika uniwersalny wąż podciśnieniowy. Następnie, aby było wygodniej sprawdzać momencie, gdy zapłon, podłączyć dodatni zacisk w świetle stroboskopowym do dodatniego ( + ) zacisku znajdującego się w akumulatorze samochodu.
2
Przystąpić do regulacji zapłonu w samochodzie za pomocą przełączania zacisku „masy”. Dla tego należy go podłączyć do ujemnego zacisku. Teraz należy bezwzględnie wyjąć stresujące nasadkę, zawarty w jednym z cylindrycznych gniazd w pokrywie zaworowej. Ponieważ wiele z elementów pracy znajdują się pod napięciem, należy nosić rękawice podczas pracy.
3
Wklej jak najdokładniej w puste pod cylindrem gniazdo czujnik swojego strobo, wyjęcie go do высоковольтному przewodu na pierwszym cylindrze silnika. Skorzystaj z gumową zaślepką do obudowy sprzęgła, aby wyregulować w samochodzie niezbędne do zapłonu czas. Aby to zrobić, uruchom silnik silnika i skieruj pulsujący strumień światła od stroboskopu na specjalny właz umieszczony na urządzeniu sprzęgła.
4
Należy zwrócić uwagę na małą etykietę, która będzie wydawać na kole zamachowym migające podświetlenie od stroboskopu. Wizualnie wygląda jak stały punkt. W przypadku zupełnie poprawnie ustawiony moment zapłonu ten punkt na kole zamachowym silnika musi znajdować się w środku średniej podziału koła zamachowego i jego poprzedniego podziału. Jeśli będzie ona znajdować się nie w tym miejscu, to trzeba będzie kontynuować regulację momentu zapłonu przez osłabienie trzech nakrętek, na których mocowana jest rozdzielacz zapłonu koła zamachowego.
Kategoria:
Naprawa i serwis