Jak stworzyć elektroniczny kieszonkowy

Nowoczesne profesjonaliści w dziedzinie słowa – pisarze, publicyści, naukowcy, a także specjaliści z innych dziedzin, które według rodzaju działalności pracują z dużymi ilościami informacji, borykają się z problemem tworzenia książek w formie elektronicznej. I na dzień dzisiejszy jest dużo programów, które pozwalają stworzyć elektroniczny kieszonkowy, książkę, prezentacji lub wygodne skomponować oka dowiedzieć się wszystkiego.

Jak stworzyć elektroniczny kieszonkowy

Trzeba

  • Komputer osobisty z dostępem do internetu, elektroniczny program z nawigacją, tekstu, grafiki i zdjęcia, wideo.

Instrukcja

1
Na początek przeczytaj informacje na temat najbardziej popularnych programów do tworzenia książek elektronicznych i wybierz odpowiedni dla ciebie, która może być zarówno płatnej jak i darmowej. Na przykład, pobrać bezpłatną wersję programu SiteEdit pod nazwą SiteEdit Free.
2
Następnie przejdź do menu główne ściąganych programy, wskaż strzałkę i kliknij na przycisk „Projekt”. Przed tobą otworzy się okienko lista z następującymi opcjami: „Nowy”, „Otwórz”, „Zapisz projekt jako”, „Eksport”, „Załącz plik do projektu” i „Właściwości projektu”. Dość łatwo znaleźć i podjąć odpowiednie działanie. Do tworzenia nowego katalogu wybierz funkcję „Utwórz”. Następnie program poprosi o wybranie jednej z wielu opcji układu dokumentu. Wybierz swój ulubiony projekt.
3
Jeśli masz już przygotowany informacje tekstowe w każdym z plików standardowych programów komputerowych, materiał fotograficzny, wideo, grafika, hiperłącze, a następnie kliknij na opcję „Eksport” i wybierz z dwóch elementów rozwijanego menu „Eksport do HTML” i „Eksport do pliku. CHM” polecenie „Eksportuj do pliku. CHM”. W tym formacie można przenosić wszelkiego rodzaju informacji jednocześnie, компонуя ich na życzenie i stworzyć wygodny, nowoczesny i wielofunkcyjny kieszonkowy.
4
Cały materiał tekstowy w programie można podzielić na sekcje i strony z własnymi nazwami, co jest bardzo wygodne w tworzeniu elektronicznego przewodnika po, gdzie należy dokładnie usystematyzować informacje. W tym celu należy wybrać odpowiednie polecenie z menu głównego „Dodaj nową stronę” lub „Dodaj nowy punkt i kliknij lewym przyciskiem myszy. Otworzy się okno edytora tekstu samej strony i okno edytora nazwy strony lub sekcji. Tutaj skopiuj istniejący tekst lub wpisz tekstowy materiał na klawiaturze, bezpośrednio w oknie edytora tekstu. Następnie kliknij opcję „Zapisz”. Jeśli chcesz edytować istniejący plik, oznacza to, umieść kursor na opcję menu głównego „Edycja” i wybrać żądany materiał edycji.
Należy zwrócić uwagę
CHM – jest to format standardowych systemów operacyjnych od Windows 98 wyżej. On nie wymaga, aby wyświetlić pobierania dodatkowych programów. To pozwoli szerokiego kręgu użytkowników do zapoznania się z informacjami o pliku.

logo
Kategoria:
Różny

Możliwość dodawania komentarzy nie jest dostępna.