Jak sporządzić plan kadrowy

Kadrowy plan stanowi narzędzie, które umożliwia pracownikom działu kadr tworzyć niezbędne pełnym zakresie systemu przedsiębiorstwa przy pomocy podmiotów i ośrodków odpowiedzialności finansowej.

Jak sporządzić plan kadrowy

Instrukcja

1
Przesuń głębokiej analizy w celu identyfikacji potrzeb w doborze pracowników i poprawy ogólnego ogólnego składu firmy. Przy tym należy przeprowadzić taką ocenę, na podstawie której można dowiedzieć się o skuteczności unormowania pracy, трудозатратах, wykorzystania czasu pracy.
2
Zbierz wszystkie potrzebne informacje o ramkach za pomocą specjalnie opracowanych ankiet. Trzeba mieć pewne dane o swoich stałych pracowników: danymi technicznymi, informacjami o местожительстве, wieku i daty rozpoczęcia pracy. Następnie odbija w zebranych ankietach następujące czynniki: kwalifikacji i половозрелая system personelu, udział pracowników niepełnosprawnych, pracowników, pracowników.
3
Zbierz informacje na temat plastyczności kadrowych jednostek i wynagrodzenia każdego pracownika. Określ na podstawie wyników przeprowadzonej analizy, czy jest jakaś konieczność kadrowych w najbliższym czasie. W tym przypadku, jeśli potrzebujesz pracownika, należy zadbać o otwarciu oferty pracy.
4
Sporządź plan pozyskania pracowników na temat pracy w firmie. Przy tym, zwróć uwagę na przeprowadzenie działań adaptacyjnych. W razie potrzeby zaplanuj uwalnianie lub zmniejszenie zatrudnienia, a także jego najbardziej efektywne wykorzystanie.
5
Opracuj w planie imprezy poświęcone szkoleń i podnoszenia kwalifikacji pracowników. Następnie zaplanuj kariery pracowników i, jednocześnie, należy zauważyć ich usługi, profesjonalna promocja.
6
Należy zwrócić uwagę, że plan kadrowy powinien reprezentować sobą pewien schemat cyklu, który pozwoli ci ocenić terminy zamknięcia konkretnej oferty pracy, dopasować dalszy dobór personelu.
7
Zdecyduj, w jaki sposób można zrealizować odbiór niezbędnych do organizacji specjalistów, przy czym należy pamiętać wewnętrzne i zewnętrzne źródła. Określ kwotę kosztów finansowych, związanych z poszukiwaniem wykwalifikowanych pracowników przez agencje zatrudnienia.
logo
Kategoria:
Etyka w biznesie

Możliwość dodawania komentarzy nie jest dostępna.