Jak napisać list do kierownika

Wraz z cv, zazwyczaj pracodawcy kandydatka na stanowisko przekazuje list polecający z poprzedniego miejsca pracy. Składa się ona bezpośrednim przełożonym kierownika lub dyrektora organizacji. Podczas pisania zalecenia szczególne znaczenie mają osiągnięcia specjalisty, jego doświadczenie w pracy na stanowisku kierownika.

Jak napisać list do kierownika

Trzeba

  • – opis stanowiska pracy instrukcja menedżera;
  • – dane firmy;
  • – wizytówka menedżera;
  • – świadectwo pracy menedżera;
  • – pieczęć organizacji, pieczątka (jeśli jest dostępny).

Instrukcja

1
Rekomendacja sporządzona bezpośredniego przełożonego kierownika, kierownika działu (usługi). Na przykład, dla menedżera sprzedaży list jest szefem działu sprzedaży. W prawym górnym rogu umieścić pieczęć organizacji, jeśli taka oczywiście istnieje u państwa firmy. Jeśli nie, to wpisz dane firmy, w tym adres, NIP, PPC, REGON.
2
Wpisz nazwę dokumentu wielkimi literami w środku. Po wpisać dane osobowe kierownika, zgodnie z paszportem. Napisz okresie zatrudnienia w organizacji, datę rozpoczęcia i zakończenia pracy, zgodnie z informacjami, unieruchomione w pracy książkę specjalisty. Wpisać pełną nazwę firmy, nazwa stanowiska pracownika. Na przykład: „na stanowisku menedżera sprzedaży”.
3
Tworzy listę cech osobowości menedżera, które są charakterystyczne dla danego specjalisty. Na przykład: „podczas pracy sprawdził(a) się jak odpowiedzialny, ambitny, zdyscyplinowany, komunikatywny pracownik”.
4
Następnie wprowadź dane osobowe kierownika. Wpisz listę projektów, w których brał udział specjalista. Krótko napisz obowiązków, które wykonywał pracownik za czas pracy w twojej firmie.
5
Wprowadź liczbę klientów, których przyciąga kierownik za czas pracy. To może być pozytywną cechą i zdolność do wykonywania obowiązków jakościowo.
6
Napisz, w miarę sprawnie, terminowo pracownik wykonywał zadania kierownictwa w podróżach służbowych. Również wprowadź cel podróży.
7
Następnie napisz w jaką firmę (wprowadź jej nazwę) polecacie menedżera (wpisać nazwisko, imię, imię ojca). Wpisać stanowisko, dane osobowe osoby, w imieniu którego sporządzona zalecenie. Zazwyczaj jest to kierownik działu (usługi). Ostatni umieszcza podpis, data powstania listu.
logo
Kategoria:
Etyka w biznesie

Możliwość dodawania komentarzy nie jest dostępna.