Abonenci operatora komórkowego Megafon” mają możliwość skorzystania z usługi „Kredyt zaufania”, który oznacza korzystanie z konta osobistego, nawet przy ujemnym bilansie.
Instrukcja
1
Aby aktywować usługę „Kredyt zaufania” można zwrócić się do najbliższego biura operatora komórkowego „Megafon”. Przy sobie trzeba mieć numer twojego konta osobistego (lub kartę sim) i dokument potwierdzający tożsamość (paszport, prawo jazdy).
2
Zanim określić kwotę pożyczki, operator spojrzy miesięcznego przepływu środków pieniężnych na usługi telekomunikacyjne w sieci „Megafon”. Oraz na kwotę kredytu wpłynie okres korzystania z danych usług telekomunikacyjnych. Tak więc, im więcej wydajesz pieniędzy, tym większy kredyt zaufania. W tym przypadku, jeśli jesteś użytkownikiem usług telekomunikacyjnych „Megafon” mniej niż 120 dni, to ta usługa jest dla ciebie niedostępna.
3
Możesz również skorzystać z usługi „Obiecany płatność”. W takim przypadku, operator daje możliwość zwiększenia kwoty od 10 do 300 rubli. Okres świadczenia usługi – 5 dni. Aby aktywować płatność, skorzystaj USSD-zespołem, do tego z telefonu wpisz *105*6* kwota obiecanego płatności#, naciśnij klawisz połączenia.
4
Aktywuj „Obiecany płatności” można z pomocą wiadomości sms, w tym celu wyślij tekst, zawierający rozmiar płatności na krótki numer 0006. Na telefon trafi serwis komunikat o wyniku operacji.
5
Pamiętaj, że jeśli twój bilans wyszedł na minus, to podłączyć „Obiecany płatności” można tylko poprzez USSD polecenie. Skorzystać mogą osoby, które korzystają z komunikacji na więcej niż 30 dni. Usługa jest płatna, jej wielkość zależy od kwoty przyrzeczonej płatności.
6
Możesz też zadbać o swoim bilansie z góry, czyli zamrożenie pewną sumę pieniędzy. Aby to zrobić ze swojego telefonu, wpisz *138#, a następnie wprowadź kwotę, którą chcesz zarezerwować. Zostanie ona pobrana z twojego konta, ale jak tylko bilans wychodzi na minus – kwota trafi na konto.
Kategoria:
Telefony komórkowe