Jak poprawić gaźnik VAZ 2107

VAZ 2107 ma карбюраторную system podawania paliwa, który składa się z wielu części. Każda z nich ma swoje własne cechy i funkcje. Poprawa wydajności gaźnika może prowadzić do zwiększenia zwrotności samochodu i zmniejszenie wydatków na paliwo.

Jak poprawić gaźnik VAZ 2107

Trzeba

  • narzędzia, drut, dyfuzor z oznaczeniem 4,5, benzyna

Instrukcja

1
Aby poprawić dynamikę VAZ 2107, można usunąć sprężyny od podciśnienia napędu przepustnicy. Wadą tej zmiany w pracy gaźnika – zwiększy się ilość zużywanego paliwa, około pół litra na sto kilometrów.
2
Innym sposobem zwiększenia sprawności maszyn poprzez poprawę pracy gaźnika – przeróbka próżniowego napędu przepustnicy w mechaniczny. Aby to zrobić, należy skorzystać z drutem z pierścieniem na końcu. Pierścień z drutu trzeba przełożyć pod nakrętkę, закрепляющую dźwignie napędu przepustnicy. Po nakrętkę z siłą zaciągają. Na zużycie paliwa metoda ta nie wpłynie.
3
Pozbyć się nierównych przyspieszeń można za pomocą wymiany w gaźniku dyfuzora z oznaczeniem 3,5 na podobny, ale z oznaczeniem 4,5. Jednocześnie z wymianą membrany trzeba zmienić i pompy z oznaczeniem 30 pompy z oznaczeniem 40.
4
Jeśli samochód słabo przyspiesza, przy prędkości powyżej 90 km/h zaczyna „skakać”, a silnik pracuje bez przerwy tylko na biegu jałowym, lub odwrotnie, podczas pracy na biegu jałowym „tchu”, a w chłodnej porze roku, nie chce zapalić silnik, pierwszą rzeczą, którą należy sprawdzić – wziąłem, przez które paliwo dociera do gaźnika. Wziąłem i emulsji rury należy regularnie czyścić z brudu i kurzu, przemyć benzyną i oczyszczać.
5
Główne wady gaźników VAZ 2107 związane z негерметичностью i szybkim zużyciem części. Ze względu na nich zdarzają się różne awarie i usterki. Aby tego uniknąć, gaźnik trzeba regularnie sprawdzać. Poza dysze spryskiwaczy, czyścić, myć i oczyszczać trzeba ускорительный pompa i filtr paliwa.
6
Sprawdzanie części gaźnika nie warto metalowymi przedmiotami. Wytrzeć części trzeba tylko takimi материями, które nie pozostawiają kosmków. W przeciwnym razie można zablokować zawory i rury.
Porada
Aby przeprowadzić tuning gaźnika, można zwrócić się do specjalistów. Będą oni mogli wprowadzić zmiany, które da się zrobić bez specjalnego sprzętu i umiejętności.

logo
Kategoria:
Naprawa i serwis

Możliwość dodawania komentarzy nie jest dostępna.