Za korespondencji „na żądanie” odbiorca zwraca się sam. Wiele osób korzysta z tej usługi, jeśli nie chcą, aby do nich list przypadkowo wpadło mi w oko domowników. Może wystąpić sytuacja, gdy osoba, wybierasz się na urlop lub w podróż służbową, nie wie, gdzie on będzie żyć. Ale może dogadać się z przyjaciółmi, że będzie okresowo kontaktował się za listami w najbliższym urzędzie pocztowym.
Trzeba
- – wskaźnik poczty;
- – nazwisko, imię i imię odbiorcy;
- – hasło;
- – papier, długopis i koperta.
Instrukcja
1
Poproś odbiorcę określić, gdzie będzie mógł otrzymywać e-maile. Jest to możliwe nawet w przypadku, jeśli twój odbiorca słabo zna miejscowość, w którym zamierza spędzić trochę czasu. Adresy i indeksy wszystkich urzędów pocztowych Rosji jest w Internecie. Jeśli urzędów pocztowych w mieście lub na wsi kilka, ustal, gdzie dokładnie będziesz wysyłać korespondencję. Lepiej, jeśli odbiorca nagraniem pocztowy i adres e-mail, pomoże to uniknąć nieporozumień.
2
Napisz e-mail i włożyć go do koperty. Maksymalnie starannie wypełnij wszystkie pola. W rubryce „Od kogo” wprowadź swoje dane. Nazwisko, imię i imię odojcowskie lepiej napisać w całości, jak i adres komórka „Od kogo”. Jeśli odbiorca z jakiegoś powodu w ciągu miesiąca nie będzie w stanie odebrać swoje przesłanie, jego перешлют z powrotem na adres, który podasz.
3
W odpowiednie pole wprowadź informacje o kontakcie. Mogą to być nazwisko, imię i imię odojcowskie, ale nie jest wykluczone i coś w rodzaju hasła. Nazywać odbiorca może, jak chcesz, paszportu przy odbiorze zwykłego listu u niego nikt nie powinien wymagać.
4
Wprowadź kod pocztowy. Na kopercie zwykle jest próbka pisania cyfr. Postaraj się dokładnie mu do naśladowania, ponieważ sortuje listy specjalna maszyna, i niewłaściwym styl to po prostu nie zrozumie. Poprawnie pisać cyfry i w tym przypadku, jeśli korzystasz z domowej roboty koperta.
5
Zaklej swoje przesłanie i naklej wymagana liczba marek. Pytanie o ich ilości można dowiedzieć się w najbliższym urzędzie pocztowym. To jest na miejscu-mail Rosji.
6
List „na żądanie” może być zarówno proste, jak i listem. Prosty list zanurzyć się w każdej skrzynce pocztowej. Niestandardowy, zanieść na pocztę i oddać w odpowiednie okienko. Dopilnuj, aby kod pracownik przywłaszczył e-maila, numer rejestracyjny. Niestety, korespondencja czasami gubi. Dostępne pokoje znacznie zawęzić pole poszukiwań, ponieważ można mniej lub bardziej dokładnie określić miejsce, gdzie list zniknęło.
Kategoria:
Więcej