Nowoczesny rower motocross to połączenie dużej mocy silnika, lekkości, niesamowitą wytrzymałość, zwrotność i łatwość w obsłudze. O takim marzy wielu, niektórzy próbują zrobić samodzielnie.
Instrukcja
1
Aby stać się posiadaczem кроссового motocykla można, po prostu kupując go w sklepie. W tym przypadku żądania kupującego mogą być ograniczone tylko możliwościami finansowymi. Jednak nie zawsze kupiona model spełnia kupującego niektórymi parametrami i wtedy zaczyna się proces usprawnienia motocykla w celu poprawy jego wydajności i wyglądu, znany pod nazwą „tuning”. Tuning jest szczególnie popularny wśród motocyklistów, którzy nadają swoim motocykli najbardziej niesamowita egzotyczny wygląd.
2
Najbardziej zaawansowani miłośnicy sportów motorowych, a takich trochę, wolą robić motocross motocykle własnymi rękami. Należy zacząć od kół. Wymyślać od podstaw мотоциклетное koło nie kosztuje, można go po prostu kupić. Znany standard kół sportowych motocykli – przód – 120/70-17 i tylnego – 160/60-17. Istnieje kilka opcji dopasować felgi do swojego motoru – sprzedam felgę i produkować переспицовку, a także dostosować do niego sportowe lub odlewane koła od спортбайка.
3
Jeśli mowa będzie o zakupie felg, to profesjonaliści zalecają, aby nie żałować pieniędzy i kupić Excel. Ale to nie jest proste wyjście z sytuacji, ponieważ переспицовка – bardzo kłopotliwe, czasochłonne przedsięwzięcie, dlatego większość rzemieślników wolą dostosować już gotowe koła do swojego potomstwa. Bardziej preferowany jest wariant z odlewane koła, które charakteryzują się większą wytrzymałością i trwałością podczas jazdy po nierównym terenie.
4
Na wyścigowych motocyklach są używane głównie ściekowych hamulca. W celu zwiększenia ich niezawodności zaleca się zwiększenie średnicy tarczy hamulcowej lub ustawić bardziej wydajny układ hamulcowy z zacisku. Szczególne wymagania dla zawieszeniu.
5
Jeśli переделываете zwykły motocykl w cross-over, to lepiej postawić na klasyczną wtyczkę z pełnym zakresem regulacji. Wystarczy 43 mm rozmiar.
6
Amortyzatory do zawieszenia lepiej wybrać z wyjątkowo bogata oferta amortyzatorów znanych modeli motocykli z uwzględnieniem możliwości ich mocowania do ramy i маятнику. Można zamówić amortyzatory w zakładzie producenta, ale w tym przypadku należy określić przewidywany ciężar motocykla, aby na amortyzatory zostały zainstalowane odpowiednie sprężyny.
7
Kilka słów o silniku. Przez długi czas motocross motocykle produkowane z четырехтактными silnikami. Teraz jednak, ze względu na postęp technologiczny i wzrost mocy, ich miejsce stopniowo zajmują silniki dwusuwowe. Jeżeli pozwalają na to środki, to można polecić CRF, KTM, Kawasaki. Ale jak pokazuje doświadczenie rodzimych wynalazców, można poprawić nawet silnik od starego radzieckiego motocykla. Dla zwiększenia przyczepności należy przede wszystkim zmniejszyć straty przy wlocie. Do tego „rodzinnego” papierowy filtr należy wymienić na filtr z pianki gumowej. Inne modernizacja polega na wymianie gaźnika na inny, z dużymi możliwościami, zapewni to pracę silnika na maksymalnych obrotach.
Kategoria:
Motocykle i skutery