Jak przerobić motocykl

Jeśli masz dobry, ale moralnie przestarzały motocykl, spróbuj go przerobić. Pracy najlepiej zacząć jeszcze jesienią lub zimą, aby na początku sezonu twój rower był już w pełnej gotowości. Znajdź ciepły garaż, zestaw narzędzi i przystąpić do tuningu motocykla.

Jak przerobić motocykl

Trzeba

  • – ogrzewany garaż;
  • – zestaw narzędzi;
  • – bułgarski;
  • – spawarka;
  • – stół z imadłami;
  • – kompresor do malowania części.

Instrukcja

1
Przejrzyj czasopisma i strony internetowe ze zdjęciami motocykli, zdecydować, w jakim kierunku należy iść. Sporządź plan prac, biorąc pod uwagę swoje techniczne, finansowe, a także tymczasowe możliwości, nie należy dokręcać zbyt naprawy błędów.
2
Sprawdź motocykl, jeśli tylko go kupił, przejechać na nim kilka kilometrów. Może jakieś części trzeba wymienić lub naprawić. Zdemontować, oczyścić i nasmarować wszystkie części, napraw wyciek oleju, w sumie sprowadzić motocykl w porządku.
3
Jeśli nie jesteś zadowolony sylwetka motocykla, powtórzcie ramę. Aby przedłużyć ramę przed silnikiem, osiągając tym samym „amerykańskiej” lądowania, przenieś sterowanie skrzynią biegów i układem hamulcowym. Umieść je na rdzeń przed kierowcą, którego wysokość może być dobrana w zależności od wzrostu i wygody. W przypadku przedłużania ramy będzie istotne zaniżenie siodła.
4
Aby zmienić geometrię ramy motocyklowej, zwiększ kąt nachylenia przedniego widelca, ale należy pamiętać przy tym, że nachylenie ponad 33? może to doprowadzić do uszkodzenia górnych rur i trawersy. Wygląd konstrukcji można również zmienić, przechylając tylne amortyzatory.
5
Aby zmienić ramy konstrukcji należy stosować tylko rury z drugiej ramy. Spawanie spędzasz na maksymalnie możliwym prądzie, końce rur przy tym разделывайте pod 45? i przy łączeniu należy wkładać między nimi wkładkę z cienkiej rury. Staraj się gotować cały obwód spoiny w jednym przebiegu.
6
Z różnych części od starych motocykli gotować nowy bak i błotniki. Zwróć uwagę na kształt skrzydeł, nie powinny one być zbyt krótkie (aby zabezpieczyć przed brudem) lub zbyt długie (aby nie trzymać za asfalt lub krawężniki).
7
Wybór odpowiednich części, należy je oczyścić ze starej farby, szlifować, gotować wyrazu, wyczyszczone papierem ściernym i pokrycie farbą podkładową, окрасьте za pomocą sprężarki. W szwy wlewu paliwa do szczelności wgnieć specjalne uszczelniacze lub mieszanina aluminium pudru z epoksydowe klejem.
logo

Możliwość dodawania komentarzy nie jest dostępna.