Jak zebrać motocykl

W garażach zwykle wiele rzeczy można znaleźć mnóstwo różnego rodzaju części zamiennych i armatur nieznanego przeznaczenia, stare rowery i motocykle. Jeśli to wszystko trafi do osoby z umiejętnymi rękami, on czynić będzie na tej bazie obecnie moto-cud. Oryginalnie i ciekawie wyglądają rzemiosła w stylu чопперов: kropelkowata zbiornik paliwa, długa przedni widelec, wysoka kierownica, szerokie tylne koło, двухуровневое siodło i wiele chromowanych elementów.

Jak zebrać motocykl

Trzeba

  • – motocyklowe części zamienne;
  • – narzędzia i sprzęt.

Instrukcja

1
Zbiornik zrób szeroką z jednej lub dwóch заливными горловинами. Приборный osłona umieść poniżej. Zbiornik paliwa pokroić na pół, pomiędzy obydwiema umieścić go element odległościowy z kobiałką pod klapkę pionową rurą dla elektrycznych przewodów i szyjka. Lub gotować zbiornik z dwóch identycznych części (duże z горловинами) .
2
Obręczy kół też można zrobić w ten sposób, сваривая z dwóch lub z wkładką. Ale zacząć oczywiście trzeba od ramy. Do motocykla typu чоппера weź ramę od Uralu, K-750 lub „Dniepru”. Z безмаятниковой tylnego zawieszenia K-750 usuń węzły mocowania siedziska i podnóżka. Pozostałe dwie ramy są niemal identyczne żądanej.
3
Znajdź пневмогидравлическую „ижевскую” wtyczkę i: powiesić ją na ramie. Ona najbardziej pasuje do twoich celów i przystosowana pod koła z hamulcem tarczowym. W zależności od wielkości twojego koła i jego skrzydła, połącz ramiona widelca траверсами z rozstawionych pod nich otworami.
4
Dla skrzydeł z prawie przekroju prostokątnym trzeba wyciąć niektóre brakujące elementy z blachy stalowej i ugotować z elementami starych części. Strip otrzymane skrzydła i przygotować do malowania i хромировки.
5
Z samej blachy stalowej o grubości 28 mm i rób trawersy, muszą mieć otwory do zamocowania wspornika kierownicy. W trzech punktach łączy się z ramą tylne skrzydło – dwoma wspornikami w mocowaniach amortyzatorów i pracowników węzłem.
6
Dla kompletności obrazu zrób tylny bagażnik i dwie boczne sztywne torebki skórzane. Po tym, jak umieścić zbiornik i tylne skrzydło, dostosuj podstawie dwupoziomowy siodła. To jest wycięte z arkusza blachy stalowej o grubości 2 mm. Jego złóż na ścieżce od zbiornika do skrzydła, a krawędzie dla sztywności отбортуйте w dół o około centymetr. Poduszkę lepiej zrobić z lateksu lub poliuretanu, tak jak pianka nie jest tak elastyczny i szybko się rozpadają.
7
Tapicerkę выкраивайте z grubej skóry lub zamszu. Mocno napiąć ją na poduszkę i zawiń brzegi pod podstawa siodła. Można je przykleić wysokiej jakości klejem. Otrzymaną siodło zamocować na ramie przez gumowe uszczelki za pomocą czterech śrub na osiem.
8
Silnik weź dwucylindrowego czterosuwowy bokser 650-cc od Uralu” lub „Dniepru”. To nieporównywalnie, oczywiście, z „харлеевским” silnikiem, ale dość solidnie i mocno. Ale te silniki nie mogą zapewnić klasyczną lądowania kierowcy чоппера nogami do przodu, tak jak je poziomo umieszczone cylindry выпирают w strony.
9
Oprócz dolnej megamos podnóżki zgrzewana boczna odchylana stopka do lewej ланжерону. Kierownica выгибайте z rury stalowej 25х3 mm. Wszystkie potrzebne urządzenia zamontować na nim okrągłe panoramiczne lustra, a w chromowanych cylindrach znajdują się prędkościomierz i kontrolki z kluczykiem zapłonu.
10
Reflektor musi być wypukły tył. Całe oświetlenie jest wybierany na miejsce, aby nie tracić styl чоппера. Chromowane elementy określają i ton malowania motocykla, jego kolor powinien być intensywny i głęboki. Dobrze nadają się ciemne odcienie zieleni, niebieskim, bordowym, brązowym z dodatkiem „metallica”.
logo

Możliwość dodawania komentarzy nie jest dostępna.