Mało kto z dzisiejszych użytkowników nie ma skrzynki pocztowej. Przy rejestracji skrzynki pocztowej każdy z użytkowników wypełnia szczególne formy swoimi danymi osobowymi, takie są zasady usług pocztowych. Ale są takie sytuacje, kiedy z biegiem czasu w życiu człowieka, że coś się zmieniło, i musi zmienić swoje dane w skrzynce pocztowej. Jak dokładnie to zrobić, na przykład na mail.ru?
Instrukcja
1
Wejdź na stronę mail.ru. Aby to zrobić, wpisz w polu paska adresu przeglądarki internetowej bez cudzysłowu „www.mail.ru”. Przed tobą otworzy się strona główna serwisu.
2
Na tej stronie w lewej części znajdź blok „Poczta”. Wprowadź dane do logowania: login i hasło, po czym kliknij przycisk „Zaloguj się”.
3
Zostaniesz przeniesiony na stronę z przychodzącymi listami. U góry znajdują się przyciski „Napisz”, „Sprawdź”, „Adres” itp. Wybierz przycisk „Więcej” i kliknij na nią. Wypadnie lista, w którym należy wybrać „Ustawienia”.
4
Zostaniesz przeniesiony na stronę ustawień skrzynki pocztowej. Aby zmienić swoje dane wprowadzone przez użytkownika podczas rejestracji-mail, takie jak imię i NAZWISKO, data urodzenia, itp., kliknij na link „dane osobowe”. W wyświetlonym formularzu należy zmienić to, co chcesz. Można wybrać nowy pseudonim, zmienić lub dodać zdjęcie, zmienić płeć, miejsce zamieszkania. Tutaj można również dostosować niektóre ustawienia M-Agenta. Po wprowadzeniu jakichkolwiek zmian należy сохранитесь, aby to zrobić, kliknij przycisk na dole strony „Zapisz”.
5
Na stronie ustawień-mail można zmienić i inne dane, na przykład, zmienić hasło, przejdź do odpowiedniej sekcji. Aby zmienić hasło, wpisz bieżące hasło, a następnie wymyśl i wpisz nowy. Aby system przekonała się, że nie jesteś robotem, wpisz kod z obrazka, po czym ponownie naciśnij przycisk „Zapisz”.
6
Aby dostosować wyświetlanie informacji promocyjnych w swojej skrzynce pocztowej, na podstawie bieżących interesów, przejdź do „informacje Osobiste i usługi”. Regularnie zmieniaj dane tej strony. Tutaj można zmienić takie dane jak stan cywilny, wykształcenie, zakres pracy, korzystanie z internetu, preferencje konsumentów, i tak dalej. Po wprowadzonych zmian nie zapomnij, aby przetrwać.
Kategoria:
E-mail