Człowiek nie zawsze może odebrać telefon. Aby być na bieżąco z tym, kto dzwonił, a także nie przegapić żadnej ważnej informacji, operator komórkowy MTS oferuje swoim abonentom podłączyć usługę „poczta Głosowa”. Podłączyć można ją na różne sposoby, a jak wyłączyć usługę „poczta Głosowa”?
Instrukcja
1
Aby wyłączyć usługę, skorzystaj z pomocy operatora. Aby to zrobić wystarczy wejść do najbliższego biura firmy. Jeśli w pobliżu nie ma go, skontaktuj się z dealerów, OAO „MTS”, czyli na tym małym firmom, które współpracują z tym telefonem przez operatora. Ich adresy można znaleźć na oficjalnej stronie internetowej „MTS” lub w broszurach reklamowych, wydanych państwu przy zakupie karty sim.
2
Wyłącz usługę „poczta Głosowa” na własną rękę. Do tego w sieci MTS wpisz następujące znaki: *111*90#, a następnie klawisz połączenia. Na twój telefon zostanie wysłana wiadomość sieciową, która będzie zawierać wyniki swoich działań (zwykle pojawia się na ekranie automatycznie).
3
Wyłącz usługę „poczta Głosowa” za pośrednictwem internetu-asystenta, który można znaleźć na oficjalnej stronie operatora telefonii komórkowej „MTS”. Ale przed tym należy zarejestrować hasło, w przeciwnym razie nie będzie można korzystać online-system. Rejestrować go nie jest trudne, ta procedura trwa zaledwie kilka minut.
4
Wprowadź numer swojego telefonu, wpisz poniżej kod zabezpieczający. Po tym kliknij na przycisk „Pobierz hasło” i czekaj przychodzącego serwisowego wiadomości (zwykle przychodzi w ciągu minuty). Pamiętaj otrzymane hasło.
5
Przejdź na stronę, aby wejść w „moje konto”. Wpisać otrzymany numer i hasło. Wtedy otworzy się strona konta osobistego. Przejdź na kartę „Usługi i opłaty”. Znajdź usługi „poczta Głosowa” i naprzeciwko kliknij na opcję „Wyłącz”. Na koniec zapisz wszystkie poprzednie kroki.
6
Po powyższych czynności można wyłączyć usługę „poczta Głosowa”. Operacja ta jest bezpłatna. Przy wszelkich sprawach związanych z zarządzaniem usługi, należy skontaktować się z centrum kontaktu z klientem, OAO „MTS”.
Kategoria:
Więcej