Jak wyciągnąć samemu podłużnica

W przypadku awarii pojazdu podłużnice często otrzymują uszkodzenia, zmieniają swoją geometrię. Proste modele podłużnice można prostować metodą przeciągania. Skomplikowane konstrukcje, wykorzystywane w nowoczesnych inteligentnych samochodów, stanowiące энергопоглощающую kasety, tylko zastępuje się w komplecie. Technologia wydobywania wypracowana w najdrobniejszych szczegółach.

Jak wyciągnąć samemu podłużnica

Trzeba

  • – stoisko z prowadnic szablonem i schwytanie;
  • – palnik gazowy lub przemysłowy suszarka do włosów;
  • – papier do pisania typu dyskowego;
  • – рихтовочный młotek i trzpień;
  • – tabela naprawy nadwozia;
  • – membrana uszczelniająca;
  • – грунтовочное podłogowa;
  • – spawarka;
  • – bułgarski;
  • – szpatułki.

Instrukcja

1
Zdjąć z ciała wszystkie części w celu zapewnienia wolnego dostępu do podłużnicy, w tym panele nadwozia i odpowiedni łuk koła. Przy naprawie przednie podłużnice na tablicy komory silnika od strony pasażera mogą znajdować się bardzo łatwopalna części, dlatego należy zachować ostrożność. Należy zdemontować wszystkie przewody elektryczne i części wokół naprawczego fazy.
2
Przesuń wstępne rozciąganie i prostując uszkodzonego podłużnicy do formy zbliżonej do oryginalnej. Do tego specjalne uchwyty zabezpieczyć samochód na hamowni. Uchwyty mocować tylko w miejscach poziomych spoin kontaktowej fabryczny spawania. Po wcześniejszego wyciągnięcia odciąć w razie potrzeby te części podłużnicy, które podlegają wymianie. Wymiana uszkodzonych części podłużnicy bez jego wcześniejszego wyciągnięcia utrudni jego kolejny remont. Nie wyciągaj podłużnica więcej, niż jest to potrzebne! Po zakończeniu wcześniejszego wyciągnięcia sprawdź stan drzwi i zawiasów.
3
Zdejmij грунтовочное podłogowa i membrana uszczelniająca taśmę w miejscach spawania. Do tego wstępnie podgrzać грунтовочное podłogowa i membrana uszczelniająca taśmę za pomocą palnika gazowego lub przemysłowe suszarki. Po podgrzaniu podłogowa i taśmę łatwo oddzielić stalową pacą. Podczas pracy z palnikiem i przemysłowym, suszarka do włosów staraj się nie spalić tapicerkę przedziału pasażerskiego.
4
Sprawdź geometrię podłużnicy przez punkty kontrolne i naprawy tabeli. Dla ułatwienia pracy накерните punkty kontrolne na sparing i innych częściach. Następnie przesuń rozciąganie czyste, starając się, aby punkty kontrolne podłużnicy zbiegły się z punktami na stoisku, a wymiary zgodne z tabelą naprawy nadwozia. Nierówności na sparing wyrównać i szlifować hamulce szlifowania maszynką. Sprawdź równoległość podłużnic i nadkoli. Podczas pracy z шлифмашинкой i szlifierka należy nosić okulary ochronne, aby uniknąć obrażeń oczu.
5
Отрихтуйте en suite uszkodzone części i łuk koła za pomocą рихтовочного młotka i wybijaka. Również wyrównać spawalnicze krawędzi uszkodzonych części. Podczas spawania należy przestrzegać środków ostrożności i używać kask, brezentowe rękawice i buty ochronne. Рихтовочным młotkiem i ramką wyrównaj krawędzie nadkoli i podłużnic, aby zapewnić ich lepsze dopasowanie do siebie.
6
Nałóż nową membrana uszczelniająca taśma na miejsca łączenia paneli przedziału pasażerskiego. Nałóż nową warstwę farbą podkładową powłoki na miejsca łączenia płyt, na dolną część podłużnicy i na powierzchni wewnętrznych nadkoli. Po tym wykonaj kolor nadwozia. Przed pracą z грунтовочными i lakierowanych należy zapewnić odpowiednią wentylację, w ремонтном pomieszczeniu, należy zapoznać się z etykietami na używanych składach. Unikać przedostania się tych substancji na skórę i nie palić podczas pracy.
7
Po zakończeniu prac malarskich należy nanieść powłokę antykorozyjną. Zainstaluj wszystkie wyjęte części. Uszkodzone wymienić na nowe. Na ruchome części należy nałożyć smar. Wlać płyn. Klimatyzacja uzupełnianie czynnika chłodniczego. Sprawdź luzy między кузовными panelami, sprawdzić działanie zamka pokrywy komory silnika.
logo
Kategoria:
Naprawa i serwis

Możliwość dodawania komentarzy nie jest dostępna.