Większość firm oferujących usługi telefonii stacjonarnej, używają postpaid system rozliczeń z klientami. Składa się ona z dwóch części: składki i kwoty pobranej za поминутную тарификацию rozmów. Dlatego na koniec miesiąca występuje konieczność dowiedzieć się ogólną należności za usługi telekomunikacyjne.
Instrukcja
1
Spójrz rachunek-paragon, który co miesiąc przynoszą do skrzynki pocztowej. Na niej będzie widoczna nie tylko całkowita kwota do zapłaty, ale i szczegółów rozmów.
2
Dowiedz się dane z konta osobistego. Teraz wiele telefonów firmy oferują swoje abonentów rejestrację na oficjalnej stronie internetowej. Po wypełnieniu wymaganych formularza otrzymasz login i hasło. Po zalogowaniu się na stronie można dostać się do gabinetu. W nim będą dane o planie, który обслуживаетесь. I jaka kwota ma teraz na swoim koncie, a jaką należy wpłacić za usługi minionego miesiąca.
3
Skontaktuj się telefonicznie z działem pomocy technicznej. Na przykład, jeśli służy „Rostelekom” (lider na rynku telefonii), a następnie wpisz numer 8-800-4500-151. Pracownika pomocy technicznej, musisz poinformować Imię i nazwisko abonenta, z którym została zawarta umowa na świadczenie usług i numer telefonu, zadłużenie na którego chcesz się nauczyć. Niektórzy operatorzy pytają również adres domowy klienta.
4
Jeśli korzystasz z usług telefonii domowej firmy U-tel, to oprócz wyżej wymienionych sposobów, masz możliwość zamówić pokwitowania na e-mail. Aby to zrobić, wystarczy przyjść do biura obsługi i poprosić fachowca przepisać adres skrzynki e-mail w umowie. Można to zrobić przez Uкабинет.
Należy zwrócić uwagę
Jeśli kwota za korzystanie z usługi telefonicznej wydaje się zbyt wysoka, można zamówić zapis rozmów za ostatni miesiąc. W każdej firmie opłata za tę usługę są różne, ale średnio nie przekracza 50 zł.
Porada
Telefon автоинформатора dla klientów firmy U-tel – 8 800 300 1806. Zadzwonić i otrzymać niezbędne dane można przez całą dobę.
Aby uzyskać dostęp do Uкабинет w firmie U-tel trzeba utworzyć konto, klikając w link https://ucabinet.u-tel.ru/.
Kategoria:
Więcej