Jak sporządzić cv psychologa

Do sporządzania każdego cv należy podchodzić odpowiedzialnie – to twoja wizytówka, przeglądanie której musi wywołać pragnienie koniecznie porozmawiać z tobą osobiście. Chcąc zająć wakujące stanowisko psychologa, należy przestrzegać podstawowe zasady sporządzania cv i dostosuj go pod konkretne stanowisko.

Jak sporządzić cv psychologa

Instrukcja

1
Wprowadź dane osobowe. Należą do nich imię, drugie imię, nazwisko, dzień i rok urodzenia, status rodzinny. W niektórych firmach istnieje wymóg podać obywatelstwo. W tym samym ustępie wymień sposoby komunikacji – adres e-mail, telefon komórkowy, domowy komórkowe i zaznacz, w jakim czasie można dostepne jak się z wami skontaktować się lepiej.
2
Informacje na temat danej pozycji musi być konkretne. Nie należy pisać łącznie, należy podać specjalizację. Jeśli składasz cv do firmy, gdzie jest wolny etat psychologa z wąską specjalizacją, to proszę formułować pozycję tak.
3
Informacje o edukacji musi być kompletna – prosimy podać nie tylko uniwersytet lub instytut, który ukończono, ale i kursy podyplomowe, przejechane seminaria itp. czy możesz potwierdzić swoją wiedzę dyplomami czy certyfikatami, to wprowadź to.
4
Doświadczenie w pracy – ten element cv musi być najbardziej obszernych. Ważne jest, aby w pełni odzwierciedlić to właśnie to doświadczenie, które otrzymano w tej specjalności. Wszystko, co nie ma nic wspólnego z psychologii, nie musisz wybierać. Zacznij od opisu obowiązków w czasie praktyk i zakończeniu ostatnim miejscem pracy – należy opisać szczegółowo, podając datę i osobiste zasługi. Wartość psychologa jako profesjonalny składa się właśnie w jego наработанном stażu – taka jest specyfika stanowiska. Podziel swój staż, jeśli jest to zgodne z rzeczywistością, na poszczególne kategorie (pedagogiczny i psychologiczny, na przykład).
5
Opisz nam swoje profesjonalne umiejętności jak najpełniej – czy masz doświadczenie w pracy z grupą osób, lub z osobami prywatnymi, które z wyników osiągniętych podczas pracy uważasz za swoją osobistą zasługą, co może być pomocne właśnie w tej firmie i na tej pozycji. Jeśli samodzielnie przygotowywali i przeprowadzali szkolenia, to koniecznie wprowadź temat zajęć i liczba uczniów.
6
Wyliczanie zdolności i umiejętności, które mogą przydać się w pracy, powinno być krótkie. Jeśli jesteś właścicielem władający różnymi językami, to koniecznie określ poziom wiedzy. Obecność twórczych talentów zaznacz odpowiednim kontem. Nie warto poświęcać wiele uwagi do opisu swoich cech osobowości.
logo
Article Categories:
Porady dotyczące kariery

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *