Jak prosić o pieniądze

U rzadkiego pracownika nie pocą się dłonie na myśl o tym, że trzeba wejść do gabinetu dyrektora. A jeśli chodzi o to, że dyrektor musiał o nic prosić, to i nie wysusza usta i zapomniane słowa. Jeśli jednak jesteś zdecydowany i chcesz poprosić o zwiększenie wynagrodzeń, przygotowanie, zaplanuj swoją mowę i śmiało idźcie.

Gdy w portfelu tylko pierścienie, można zdobyć się na odwagę i pójść do przełożonych za dokładką.

Trzeba

  • pewność siebie

Instrukcja

1
Motywacja pracowników jest bardzo ważne dla sukcesu firmy. To musi zrozumieć każdy właściwy kierownik. Podnosić wynagrodzenia lub wypłacać premie, należy co najmniej raz w roku, w przeciwnym razie istnieje ryzyko utraty cennego pracownika, co oznacza, że istnieje bezpośrednie ryzyko strat. Jeśli jednak, z jakiegoś powodu, przełożonych i nie myśleć o zwiększeniu wynagrodzenia, to nie ma nic zdrożnego w tym, aby poprosić o podwyżkę samemu. Proces ten wymaga ostrożności i delikatności, dlatego najpierw trzeba poćwiczyć.
2
Najważniejsze – musisz być pewien, że naprawdę zasługują na podwyżki. I powodem tego nie jest „Iwanowej silniejsi, a mi dlaczego nie?”, a to, że rzeczywiście przynieść firmie wymierne korzyści, zasługują na nagrodę. Jeśli się szczerze odpowiadali na pytanie: „czy jestem Godzien podwyżki?” twierdząco, trzeba zebrać się na odwagę i iść do szefa. Wstępnie przygotować. Zbierz swoje raporty o pracy za ostatni rok. Pokaż, jakie zyski przyniosły firmie. Jeśli jest możliwość – pochwal się wzrost dochodu brutto firmy wykresu lub wykresu. Jeśli miałeś za ten okres pomyślnie zakończonych projektów biznesowych, to wspomina się także ich.
3
Pomyśl wcześniej, o jakim procencie podwyżki będziesz prosić. W żadnym wypadku nie należy wspominać płac innych pracowników, nie proś zrównać cię z Petrov, bo pracujesz nawet dłużej, niż on”. To, ile pracujesz w firmie, w ogóle nie ma znaczenia. Najważniejsze – wynik swojej pracy. I jeśli uda ci się przekonać kierownictwo, że jesteś wartościowym pracownikiem, to najprawdopodobniej trafi do ciebie. Oczywiście, wybierać odnosić do takich rozmów też trzeba ostrożnie. Szef nie musi być zajęty, nie powinno być zły nastrój, i na nosie nie powinno przebywać ważne spotkanie.
logo

Możliwość dodawania komentarzy nie jest dostępna.