Promocja konkretnego pracownika zawsze zależy od decyzji kierownictwa firmy. Kandydat na wolne stanowisko może być zaproponowana bezpośrednim przełożonym z liczby podwładnych i dyrektorem hr z nowych kandydatów. Ale w niektórych przypadkach inicjatywa może wyjść od samego oferenta. Ale zastosowanie takiego самовыдвиженца odbyło się trzeba solidnie przygotować apel do kierownictwa.
Instrukcja
1
W dużych organizacjach istnieje regulamin określający zasady awansu zawodowego i kryteria selekcji kandydatów do pracy. To znacznie ułatwia zadanie kandydata. Po prostu zbierz wszystkie potrzebne informacje o wymaganiach, które należy spełnić, i przygotuj argumenty na rzecz swojego przeznaczenia na punkty. W większości organizacji ścisłej kolejności wyboru nie ma, ale zawsze są to główne kryteria, które powinny spełniać charakterystyka kandydata. W każdym razie zacznij od zebrania maksimum informacji o tym.
2
Teraz organizuj uzyskane dane. Określ poziom swojego zgodności ze specyfikacją wymagań. Poziom wykształcenia, doświadczenie zawodowe, wyniki swojej działalności. Napisz to na kartce papieru. Poza tym wymień swoje cechy osobowe, które pozwalają ubiegać się o dane stanowisko (odpowiedzialność, wymagający, itp.). Następnie pomyśl o tym, co można poprawić w funkcjonowaniu firmy, zajmując to stanowisko (wprowadzić nową metodę, zwiększenie sprzedaży, itp.). Zapisz konkretne propozycje i wynik, który zostanie odebrany przez firmę w przypadku miejsca docelowego.
3
Dalej określić najlepszy sposób odwoływania się do instrukcji z ofertą. Użyj możliwość osobistego spotkania, jeśli władze nie został usunięty geograficznie. W takim razie zapisz się na wizytę i podaj swoje argumenty na rzecz przeznaczenia was liderem w dogodnym dla transferu postaci. Mogą to być arkusze tematycznie lub pełna lista twoich zdań. Wszystko to należy przekazać kierownikowi na koniec spotkania w celu zapoznania się.
4
Aby uzyskać dostęp do instrukcji, ze geograficznie, napisz list, w nim są pana argumenty i wniosek z przeznaczeniem na wakujące stanowisko. List musi być napisany w biznesowym stylu, dobrze skonstruowane i zawierać jasne sformułowania. W końcu listu podsumuj swoją ofertę, zgodnie z zasadami biznesowej wiadomości, w formie prośby „Proszę przepisać mi na stanowisko…”.
Kategoria:
Porady dotyczące kariery