Kierowców, którzy przesiedli się z silników benzynowych na wtryskiwacz, nie lubią ostatni. Przecież wtryskiwacza nie zmienisz paliwowe, wziąłem gaźnika, nie отрегулируешь kąt wyprzedzenia zapłonu. Z tych powodów i pojawia się niechęć. Jeśli jednak umieć dostosować wtryskiwacz, problemów z nim nie będziesz mieć.
Instrukcja
1
Należy zwrócić uwagę na połączenie elementów systemu. Przecież wtryskiwacz jest sterowany elektronicznie, który z kolei podlega komputera pokładowego samochodu.
2
Po tej kontroli włączyć zapłon i masę. Elektryczna pompa w tym czasie musi pompować benzynę. Jeśli on się nie włącza, to warto sprawdzić, czy przekaźnik, który jest odpowiedzialny za jego pracę.
3
Na przednim panelu na chwilę zaświeci się kontrolka usterki. Wykonaj diagnostykę za pomocą komputera pokładowego, który podłącza się do komputera ze specjalnym oprogramowaniem. Jak widać wszystkie parametry pojazdu.
4
Jeśli problem nie zostanie wykryte, można przystąpić do uruchomienia silnika.
5
Kolejnym etapem sieci pokładowej i stopień otwarcia przepustnicy.
6
Porównać otrzymane wyniki z benchmark. Napięcie czujnika powinno być około 0,45 – 0,55 v. Napięcie sieci pokładowej powinien przekraczać barierę w 12 volt. Stopień otwarcia przepustnicy nie więcej niż jeden procent.
7
Ustawienie napędu przepustnicy należy przeprowadzić w taki sposób, aby całkowicie zamykał przepustnicę.
8
Zrób te same pomiary przy wciśniętym do oporu pedału przyspieszenia. Napięcie czujnika powinno być około 4,5 volta. Stopień otwarcia w takiej sytuacji powinna być nie mniejsza niż 90%. Wykonaj regulację napędu przepustnicy na pełne otwarcie.
9
Odłącz regulator powietrza dodatkowego. W przypadku lekkiego rozruchu gorącego silnika zalecane jest, aby przepływ powietrza przez pół otwarta przepustnica. Napęd przepustnicy zaleca się regulować tak, aby całkowicie zasłaniała otwór.
Kategoria:
Naprawa i serwis