Przy wykonywaniu finansowo-gospodarczej liderzy prowadzą reprezentacyjne imprezy, czyli oficjalne przyjęcia. W procesie wydawane są pewne środki, które są określane jako wydatki reprezentacyjne. Koszty te uwzględnia się w ramach pozostałych wydatków, na podstawie tego można stwierdzić, że zmniejszają podatek dochodowy. W celu uwzględnienia ich w ewidencji podatkowej, należy złożyć koszty. Jednym z głównych dokumentów jest rozkaz przełożonego o przeprowadzeniu executive imprezy.
Instrukcja
1
Złóż rozkaz o przeprowadzeniu oficjalnego przyjęcia. Tu wprowadź nazwę kontrahenta, datę przeprowadzenia negocjacji. Tym samym rozkazem można przypisać osoba odpowiedzialna za sporządzenie wezwań, jak również za uzgodnienie daty i miejsca przeprowadzenia imprezy z kontrahentem.
2
W распорядительном dokumencie lista osób, które będą stanowić plan imprezy, raport z wyników jego przeprowadzenia. Koniecznie określa terminy złożenia dokumentów do księgowości.
3
Wymień kolejność tych osób, które będą uczestniczyć w salonie executive imprezie. Ознакомьте z rozkazem wszystkich osób odpowiedzialnych, które należy umieścić podpis i datę zapoznania się.
4
Sporządź plan-program oficjalnego przyjęcia. Tutaj wprowadź celem imprezy (np. w celu przeprowadzenia negocjacji z kontrahentem i późniejszego zawarcia transakcji), miejsce i datę imprezy. Określ również lista osób, które biorą udział w tym przyjęciu.
5
Jeśli istnieje możliwość, poproś zaproszonych lista partnerów zaangażowanych osób. jest to robione po To, aby można wstępnie obliczyć sumę wydatków reprezentacyjnych. Zgadzając się na listę uczestników i miejsce odbioru, porozmawiaj datę. Jeśli to konieczne, zrób listę imprezy. Na przykład, spotkanie na lotnisku – 8.00; przylot do restauracji – 09.00-09.30; prezentacja – 09.30-11.00 itp.
6
Sporządź kosztorys. Tu wprowadź nazwę kosztów i największą kwotę. Na przykład, usługi transportowe – 2000 r.; oficjalny obiad – 10000 p.; możliwość zamówienia kanapek – 3500 p. W końcu podsumuj.
7
W wynikach executive imprezy sporządź raport. Tutaj ponownie wpisać miejsce i datę imprezy, cel. Lista uczestników i prowadzone działania. Przejdź do wyników odbioru i oblicz łączną kwotę wydatków.
Kategoria:
Sporządzenie dokumentów